Ej Antagen Fedax | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fedax

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
28
Reaction score
5
Vilken chefs-position ansöker du till? Rikspolischef

Vad heter du i verkligheten? christian

Vad är ditt användarnamn på discord? Fedaax

Ange ditt födelsedatum: 12 Juni 1991

När fick du medlemskap på Unive? 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina tidigare erfarenheter är att jag har suttit som polisledning sedan maj 2025, har fått hedersmedalj för mitt arbete inom rekrytering och idag sitter jag som Polis Mästare 2 och har gjort det sedan oktober

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min plan som rikspolischef är att fortsätta bygga vidare på den grund och strategi som vi har skapat idag. Jag anser att ledningen fungerar bra men att det finns saker som kan utvecklas för att polismyndigheten ska fungera ännu bättre. Jag vill därför tillsammans med ledningen se över utbildningarna, särskilt grundutbildningen och vidareutbildningar, för att säkerställa att alla poliser har rätt kunskap från början. Samtidigt vill jag lyfta fram de poliser som håller hög RP-nivå och är goda förebilder. Som rikspolischef vill jag fokusera på ett tydligt ledarskap, bättre samarbete och utveckling av tekniska hjälpmedel inom polismyndigheten. Mitt mål är att skapa en stark och professionell poliskår med hög RP nivå, där vi fortsätter arbeta mot korruption och dålig RP samtidigt som vi skapar roliga och realistiska scenarion för alla.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja jag kommer hinna vara aktiv mer än annan riks som tidigare har varit

Har du läst våra grundregler? Ja

++++++++rep, sjukligt respekterad och uppskattad inom kåren och alltid lugn och sansad. finns inget mer att säga. han borde få en ärlig chans.

+++rep Stabilaste polisen, rp inte för att vinna och gör det för att ha roligt med motparten. 🫡

+rep mogen & är väldigt respekterad av polisen (och folk i krim RPn) vilket är viktigt

++Rep mogen och har ett riktigt bra bemötande sett han sjukt länge i kåren förtjänar verkligen en sån hög position

+++++rep Mogen, trevlig o har erfarenhet inom polis rp! Alla dagar i veckan att han ska bli våran nya chef!!!

++++++rep Bästa polisen i hela unive. Väldigt skön person, ödmjuk, mogen och agerar väldigt proffotionel. Förtjänar verkligen roll som rikspolis chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka