Nekad FBKEmil | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emil

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Emildud/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Söderlund

Vad är ditt discord namn? Emil#0616

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Olle Andersson, 37 år gammal. Kommer berätta lite om hans histora.

Han föddes i Göteborg, han hade en pappa som gillade att skruva med bilar och en mamma som slet för alla pengar, hon var egenföretagare. När Olle börja växa upp och gå i skolan så var han mycket blyg, han hade svårt för att prata med andra.
Det var många som gillade Olle för att han var så snäll och rolig när han väl bjöd på sig själv, han börja bli mindre blyg och börja gå runt med kompisar och hade riktigt roligt. Sen en dag var han nästan inte blyg alls, han kunde göra nästan vad som helst för att få andra att skratta, han bjöd verkligen på sig själv.
När han växte upp så börja han tänka mer och mer på vad han ville jobba som, det han tyckte var mest intressant var bilyrket, han brukade skruva bilar med sin pappa och har lärt sig mycket av det, det var hans lilla hobby när han var mindre. Olle växte upp och kom ur gymnasiet med helt okej betyg.
Direkt han klara av gymnasiet börja han med att hålla på med en helt ny bil, han köpte en riktigt skrothusbil som han ville bygga om helt, hans mål med den var att den skulle bli så mysig som möjligt men också lyxig som möjligt. Han började hålla på med husbilen med hans farsa som hjälp, dom kom längre och längre för nästan varje dag som gick. Folk började få ögonen på han och det gjorde Olle bara mer motiverad till att fortsätta med det stora arbetet han och hans pappa håller på med.
Bygget var nästan klart, efter 1 års svettigt arbete är han äntligen klar, men han visste inte riktigt vad han skulle göra med den. Så han och hans pappa bestämde tillsammans att dom borde sälja den och ge alla pengarna till Olle, så dom lade ut den på blocket osv, folk buda in massa pengar och den började delas ute på nätet så bara fler fick syn på husbilen, efter ett tags väntan kom det in ett monster bud, en person hade 2,5 miljoner kronor! Det var då Olle förstod att han faktiskt hade en framtid inom detta yrket, när han väl fick alla pengar och allt var klart bestämde han sig för att köpa ett hus, han ville flytta hemifrån. Han letade och letade och tillslut fick han tag på ett hus, det var ett riktigt fint hus som låg vid sjön, det var nästan bara att köpa huset, men det var mycket renovering som behövde göras. Han började renovera, men han märker att det är lite tegelstenar på taket som inte ligger rätt till, så han bestämmer sig för att gå upp och försöka fixa till det. Han tar stegen och börjar klättra upp, när han kommer upp så börjar han med att försöka fixa men han märker direkt att något inte riktigt ligger rätt till, när han klättrar och börjar fixa så halkar Olle till på en annan tegelsten som lossna och han ramlar ner på marken, han får riktigt ont och bryter ett ben och en arm. Han lyckas ringa sjukvårdare och i samtalet med sjukvården tuppar han av, sjukvårdare är snabbt på plats och Olle ligger fortfarande ute. Sjukvårdarna skyndar sig in i ambulansen för att så snabbt som möjligt åka till sjukhuset, när dom väl kommer fram så slutar han andas, dom får snabbt börja med HLR, tack vare sjukvårdarens hjälteinsats så klarade Olle sig men skador, detta förändrade hans liv, men han skulle fortfarande bo kvar där. Efter denna händelsen är han riktigt rädd för höjder, det är det värsta han vet! Han återupptar sig och börjar på en gång renovera med huset, det tar månader tills han verkligen känner sig färdig.
När han är färdig vill han fortfarande ha något att göra, hans val är att söka till mekonomen. Han kommer inte in så han bestämmer sig istället för att bara ta det lugnt och umgås med kompisar, familj osv. Men han vill fortfarande bli mekonom eller något liknande och Olle känner att han vill flytta till en annan staf, detta var ett svårt val för hans familj och han, men dom tog beslutet att han får flytta om han vill.
Han tar farväl till alla sina kompisar och önskar dom lycka till i livet såsom dom gör till Olle. nu beger sig Olle för ett nytt kapitel i en annan stad!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en aktiv och härlig person som gillar att bidra med ett bra inflytande, gillar bra RP nivå. Jag kommer bidra med en hög RP-Nivå, aktivitet och förnuft.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelarbasen växer för varje dag som går och det verkar vara ett fint community, det ser ut som att RP-Nivån bara blir bättre och bättre och det är en resa som jag vill vara med på, alla i staff-teamet verkar också mycket bra.

Hur hittade du Unive? Har alltid vetat om Unive sedan jag började lira FiveM för ca sedan 1 år sedan, fast då hette den Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mål och mål vet jag inte, men jag vill väll alltid se till att mitt RP kan alltid bli bättre och ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara med på en resa uppåt i eran RP-Nivå, Förbättra min egna RP-Nivå och bara ha roligt bland detta comunityt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka