Inaktuell FBKEmil | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emil

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Söderlund

Vad heter du på discord? Emil#0616

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2002

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det ser ut som det behövs då det är många som väntar på att få ta sina intervjuer, jag tycker detta är riktigt roligt och jag passar till detta då jag också sett att Philip vill ha fler.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en mogen, aktiv spelare som alltid bemöter folk med respekt, jag är en kille som vill se servern gå framåt och att alla ska ha så roligt som möjligt och jag gillar att lära känna andra personer och att få vara med och arbeta för att få denna servern på en riktigt hög RP-Nivå. Jag skulle också sitta och vara riktigt aktiv både i forumet och muntliga få jag ser att folk inte borde behöva vänta så jättemycket, jag vill att folk ska få känna att dom verkligen är välkomna här och att det går snabbt och att rätt beslut tas för att servern ska kunna fortsätta växa och bli en riktigt bra server.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ha ett gott inflytande och ett välbemötande. Man ska alltid bemöta alla med respekt, alla är lika värda och man ska alltid vara mycket trevlig mot folk så dom känner sig välkomna in till communityt och kan känna att det finns goda människor, alltid svara osv om det är något och visa att man finns där. Dom ska kunna må gott.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska vara mogen och visa att man är en trevlig person inom communityt som alltid är glad och snäll. Man ska hålla sig till alla regler och göra så det blir roligt för alla. Alla ska kunna vara kompisar i detta communityt och må bra och känna att dom tycker det är riktigt roligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska ha en hög och bra RP-Nivå och kunna alla grundregler. Dom måste alltid hålla sig till reglerna och visa att man har det som krävs för att spela på servern och hålla en hög RP nivå som gör att det blir roligt för alla. Alla ska vara snälla och trevliga mot varandra och visa att man ska vara i detta communityt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska vara aktiv i både forumet och i muntligt och kunna göra dom rätta besluten.

Hur ser din aktivitetet ut? På semestern så ser det ut som ksk allt från 09:00 till 00:00 eller 01:00, sen inte semester så ksk det är allt från 15:00 eller 10:00 till 02:00 eller 23:00. Kommer iallafall vara riktigt aktiv

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på ngn annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag hoppas vi kan börja jobba tillsammans för att få denna servern så bra som möjligt.

Tack så mycket Abbe och Wahlström! Det uppskattas! Ha en bra fortsatt trevlig dag!

Tillbaka