Nekad Faygoozz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Faygoozz

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: Faygooz

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2006

Varför ska just du bli staff? Kolla här jag vill bli staff pågrund av att ja känner att jag har kompetens för arbetet, har spelat här sedan början av 2020 var även staff första gången då, finns både positiva och negativa situiationer 2020 men har verkligen mognat till nu. Ser även att ibland sitter det över 10 personer i support på dagen vilket jag dels kommer vara tillgänglig för samma med report, vill ge en snabb respons till spelarna som behöver hjälp. Finns alltid saker att förbättra på servern. Servern har verkligen förändrats sedan förr. Jag är mogen och väldigt mycket erfarenhet gällande staff. Kommer såklart stärka RP:n så mycket jag kan.. Såklart så är jag opartisk i alla lägen till 100% och en viktig del för att kunna vara staff är att vara aktiv vilket jag defentivt kommer vara, ni kommer alltid se mig ingame och göra staff arbete både på nätter och dagar. Regler är inga problem för mig kan varenda regel! Jag kan hantera stressiga och jobbiga situationer alla staffs skall vara en förebild för spelarna hjälpa dem och svara kring frågor lite om mig själv också så är jag en "driftig" person kan variera saker är även bra på att förklara och lära, svårigheter kan komma men man lär sig alltid något nytt. Kommer satsa mycket på Reports ingame och även supports då jag sätt att ibland kan det hända att man inte får hjälp i report vilket jag ska se till att ändra på, supports såg ja senast igår att det satt ungefär 10 pers där på natten jag kommer finnas tillgänglig på nätterna och på dagarna så mycket aktivitet på min sida, Forumet kommer uppdatera flödet på forumet så fort det är lugnt med prioriterings detaljerna ingame och i discorden. Har varit staff här förr så vet även hur forum och allt annat fungerar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Är inne varje dag ser lall på servern hela tiden. Det jag tycker fungerar mindre bra är ju kriminell Rp, den kan ju såklart förbättras vilket jag kommer hjälpa till med, men det är ju lall generellt som behövs få bort från unive. Unive ligger med en väldigt stor spelarbas och det behövs kompetenta staffs för det med erfarenhet. Men tillbaka till ämnet så OOC har jag också märkt att behövs förbättras och även många spelares förnuft. Jag kommer ha et stort öga på spelarna och server och krim rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om vi börjar gällande lalleriet jag nämnde ovan så kan det förbättras genom att vi i teamet speccar runt lite mer även tar reports och kollar upp vad som verkligen hänt och inte bara revivear personen och fortsätter rollspela utan att man får in personen i support och kollar upp vad som hänt med båda parterna. Krim RPn är det att kanske fixa lite nya krim regler gällande vissa saker. Och generellt lösa saker genom att vidta ågärder, prata med alla parter när det hänt något och inte skita i saker utan att man tar staff rollen seriöst med tanke på att servern är såpass stor.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell är en viktig del inom staff rollen då man är en stor förebild för spelarna, det kan dels höra till att man är mogen och inte leker så mycket med sin roll eller lallar lixom att man tar rollen seriöst, att vara trevlig har en stor betydelse med i det också. Att vara opartisk hör även med i detta sammanhang att vara professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jo såhär har ju också ett privatliv men kommer kunna balansera det väldigt bra, på dagarna är jag oftast i skolan, slutar tidigt ofta därför kommer jag komma hem tidigt när det inte är så många staffs ingame och kunna hjälpa till, helger är det inget att balansera då jag har all tid i värden även på nätter. Så aktivitet kommer ni verkligen se av mig. Varit staff här förr och var väldigt aktiv då.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan början av 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? Aa var nydligen staff här, sedan har jag varit staff runt 2020 - 2021. Sen uppehåll och nu tbx igen och vill hjälpa till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nepp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka