Nekad Favela | Medlem ansökning [erikozzt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Favela

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/plingplongkingking/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? bobi#1910

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Jag var medlem/whitelistad här innan och då jobbade jag inom mekonomen som erfaren. Och tänker väll lite samma nu att försöka få jobb där igen då jag uppskatade att jobba där och tyckte det var kul. Eftersom att jag är bil intresserad också så gör det mig mer motiverad för jobbet. Sen skulle jag också vela bli kriminell längre in i mitt RP:ande

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Var medlem innan men var tvungen att ta en paus då jag fick problem med min dator men problemen är åter gärdade och nu fungerar allt som det ska. Saknat och spela RP riktigt mycket faktiskt så är kul att vara tbx.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelade här innan och jag uppskattade servern, lärde mig mycket av att spela här.

Hur hittade du Unive? Blev tippsad av en kompis, sen började jag spela här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Till en början försöka få jobb inom mekonomen igen eller liknande. Ska jag vara ärligt har jag velat bli kriminell också då jag tycker det verkar vara riktigt kul. Men som sagt ska ta börja lite lugnare på mekonmen eller något.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är väll att bli kriminell till sist. Har inte spelat fivem på någon månad så behöver lära mig alla binds osv igen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar endast på unive när jag spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka