Accepterad Favela | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Favela

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? 1bobi#5666

Vad är ditt Hex:ID steam:110000116867e22

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar ett par timmar om dagen. Just nu har man semester så kommer bli en del. Annars jobbar jag fram till mellan 15-16 och efter det har man tid o spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sedan Mars 2021 men blivit borttagen en gång pga inaktivitet.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hittade inte riktigt vart man bifogade bilder. Länk till bild: https://gyazo.com/f6c483db9bc7b784c187ec28c6192f03

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en "mindre" moderator på servern som hela tiden ska hålla koll så att alla sköter sig runt omkring en då man inte kan spectata spelare på samma sätt som en admin/moderator så har man bara i uppgift att sköta det som sker runt omkring ens karaktär. Om man ser en spelare som till exempel lallar runt eller inte följer sunt förnuft så kan man ge dem en varning genom att kicka dem från servern. Är det något grövre som leder till en ban så behöver man ha ett klipp på detta.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag har tidigare varit det men blev borttagen pga jag missade ett möte utan att meddela. Jag kan de flesta kommandsen och har bra koll på hur man RP:ar. Har även märkt att det är mycket "lallare" på servern som jag vill bidra till att minska. Kommer även vara aktiv inne på servern och göra mitt bästa för att hålla extra koll på andra spelare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt har man möjlighet till att reviva folk. Om till exempel min kompis skulle dö för att han kraftigt krockar så kan jag inte bara reviva honom. Samma sak gäller revives som bans att klipp måste finnas (har jag för mig). Ett annat scenario kan vara om jag blir rånad av en annan spelare så väljer jag att kicka honom för att vinna på scenariot och inte förlora mina saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka