Accepterad FatimaGaming | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sashathefox

Icke Medlem
Meddelanden
339
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: Punkt.#3201

Ange ditt födelsedatum 9 April 2003

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag hade gjort ett bra jobb som staff jag vet hur man hanterar stressiga situationer och jag vet hur man hanterar stress. Jag kommer inte att banna någon innan jag har fått höra det som hände från båda perterna. Det som är en av de viktigaste som staff enligt mig är att kunna alla regler veta hur man ska göra vad och när man ska göra vad. Jag tillbringar en stor del av min fritid av att spela på server och jag personligen känner att jag skulle kunna bidra med mycket hjälp till staff teamet. Jag har ofta sett att det pågår mycket lall där det är mycket folk och även där det är lite folk jag hade åkt runt hela tiden och kollat efter de som inte sköter sig och skrivit till de först men om de inte beteer sig efter det så blir det antingen en kick eller en ban på någon timma eller två för att den personen verkligen ska förstå att det inte kommer att fungera på det sättet som personen rpar på.

Jag kommer att hålla ett extra öga på streamers när de streamar för det är nästan då det kommer som flest lallare och om man är där för att stoppa det innan det händer, det kan vara vdms rdms mm. Om lallaren kör på streamern med en bil så är det bara att kolla id och banna personen direkt. Om streamern dör så kommer det självklart också bli en revv om man ser att lallaren endast gjorde det som personen gjorde för att döda streamern, är det ett misstag så får streamern rpa situationen.

En anledning till är att jag har inte varit staff innan och jag vill verkligen lära mig en massa nya saker och jag tycker verkligen om att lära mig nya saker. Jag är verkligen en snabblärd person så fort jag gör någonting fel och jag får reda på det så händer inte samma misstag igen. Jag vet hur man ska hantera kritik om jag har gjort något fel så kommer jag att åtgärda det felet så snabbt som jag bara kan och så bra som jag kan.

Jag vill också göra servern så bra som jag kan göra den till så att det inte kommer fram en massa personer och lallar med alla som är nya på servern så att alla ska få en ärlig chans till att göra sin rp så bra och så rolig som möjligt för alla parter på servern.
/togglename - man ser allas namn ovanför dem
/noclip - man blir osynlig och kan flyga runt för att se vad som händer
/bring (id) - man tpar en person till sig
/svban (id, anledning) - man bannar någon i max en dag
/kick (id, anledning) - man kickar en person
/revive (id) - Man revivar någon som har dött
/toggleid - man ser allas idn
/tpm - man tpar till sin marker
/goto (id) - man tpar till någons id
/dv - man tar bort en bil som kanske är mitt i vägen eller bara någonstans där någon bara har lämnat den
/sv - man skriver i en chatt bara för servervakter
/spec (id) - man spectatar en person
/specoff - man slutar specca personen
/freeze - man fryser en spelare
/unfreeze - man slutar att frysa spelaren
/m (id) - man skriver något privat till en person
/sc - man skriver i staffchatten
/sqlsearch - det använder man för att hitta personerns id samt hexid

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Så länge som skolan och läxor tillåter men i alla fall minst 3 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte exakt men jag har spelat ett bra tag iaf, jag började första gången september förra året tror jag sen har det gått fram och tillbaka men jag har kört non stop sen maj ungefär.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation & jobb.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka