Vad ska gänget heta? SC Mate
Vad är ditt discord namn? Hbenke#6798.
Vad heter du i verkligheten? Elliott
Ditt födelsedatum: 4 Oktober 2007
Hur ofta kommer du vara inne? ofta jätte ofta
Hur många timmar har du på Fivem? 1 minute just nu
Berätta om din karaktär: min karaktär den är född 1985 gillar att köra bil söker gäng eller ha ett gäng
Varför ska just du få starta ett eget gäng? för det är ganska svårt att komma in i gäng och jag och min kompis har planerat detta länge nu!!!!!
Har du några med dig från start med gänget? jaaa!!!!
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? typ vapen gäng hus.
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? kidnappa folk råna och lite sånt!!!!!!!
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Vet inte så mycket om det än men det kommer*
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? vara lite mer så bättre och köra runder med biler i stan som ett ledd
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut kidnappa folk Bankrån eller ButiksRån
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? ha koll på dom!
Hur hanterar du kritik? Vi har inte kommit fram till det!!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja såklart!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja det har jag
Vad är ditt discord namn? Hbenke#6798.
Vad heter du i verkligheten? Elliott
Ditt födelsedatum: 4 Oktober 2007
Hur ofta kommer du vara inne? ofta jätte ofta
Hur många timmar har du på Fivem? 1 minute just nu
Berätta om din karaktär: min karaktär den är född 1985 gillar att köra bil söker gäng eller ha ett gäng
Varför ska just du få starta ett eget gäng? för det är ganska svårt att komma in i gäng och jag och min kompis har planerat detta länge nu!!!!!
Har du några med dig från start med gänget? jaaa!!!!
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? typ vapen gäng hus.
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? kidnappa folk råna och lite sånt!!!!!!!
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Vet inte så mycket om det än men det kommer*
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? vara lite mer så bättre och köra runder med biler i stan som ett ledd
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut kidnappa folk Bankrån eller ButiksRån
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? ha koll på dom!
Hur hanterar du kritik? Vi har inte kommit fram till det!!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja såklart!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja det har jag