Accepterad farsatacklare | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

farsatacklare

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? sabin#8647

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2008

Berätta om din karaktär. Dragan är en lugn man, men som vid vissa tillfällen kan han bli aggressiv. Dragan har föräldrar från sverige och han föddes i en liten ort som heter bergkvara som ligger söder i sverige men vid ung ålder flyttade hans familj till unive, de valde att uppfostra lars i unive. Men på grund av några sämre inflytande vänner så har han blandats in i lite smått olagliga saker t.ex. att röka hasch men han försöker hålla sig till det mesta till lagliga grejer men droger har funnits i han i ett bra tag. Tragiska grejer händer alla och slog dragan extra hårt då både hans föräldrar dog och dragan farsa dog av en bilolycka då han körde berusad vilket slutade med att dragan och hans mamma supportar varandra och hjälper varandra tills dragan mamma dog av naturliga orsaker(cancer) vilket lämnade dragan i en stor depression men för att inte smitta av sitt deppiga beteende försöker han alltid vara glad för att han vet själv hur det är att vara deprimerad därför gillar dragan att vara social, lära känna sig nya personer för att föra vidare sin glädje till andra för att få dem att må bra. Är det något han kan hjälpa till med så försöker han hjälpa till så mycket som man kan. dragan har även alltid varit intresserad av bilar redan som liten brukade han svänga förbi verkstaden för att kolla in alla nya bilar och coola motorer. Därför vill dragan gärna skaffa jobb på verkstaden i unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och utveklad rp nivå. Jag kan även bidra med att vara en seriös person som om jag jobbar som taxi är snäll alltså startar konversationer och hjälper alla andra som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela för att det är kul och det betyder att man ska vara nöjd även om man förlorar scenariot

Hur hittade du Unive? sökte upp swe på sökfältet på fiveem och den hade mest folk och verkar ha bra och seriös rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka