Accepterad Farsan Special | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ölme

hej jag e ölme
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178043594/

Ditt Hex-ID: 11000010cfb06ca

Vad är din discord tagg? Ölme#4372

Vem var det som bannade dig? Waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-22 125047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde fort inne i staden samt att jag inte rpade på skador som jag vet att man ska göra och detta var ett stort misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde från Sjukhuset till Trygghansa och skulle köra om en bil men vart lite Dsync så han snurrade typ 3 varv men jag vet om att detta ska ända rpas på och jag vet om att jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla har typ varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunna göra, jag skulle kunna rpa på skador samt skriva /me samt /sme och sedan göra ett scenario av detta och ringa en sjukvårdare som gör att dom också får rpa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tycker din förklaring vad du skulle gjort annorlunda är bra och anser att du förstår vad du skulle gjort annorlunda

Tillbaka