Nekad Wilmer9354 | Ban Överklagan [v11necent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229432501/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5f2b5

Vad är din discord tagg? wilmer9354

Vem var det som bannade dig? v11necent

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250601015120.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde på motorvägen och krocka och flög och snurra flera varv och rpa inte på skadorna när jag snurra flera varv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle försöka hinna ikapp min kompis på motorvägen så va lite stressad vi körde en tävling runt så krockar jag in i en vägg och voltar och flyger ner i en skog och bara kliver ut och lagar bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte en felaktig för jag rpa inte på skadorna när jag krocka och vålta med bilen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag sökte igenom döda kroppar när jag var ny på spelet och har aldrig gjort om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat rpa på skadorna bra och inte bara hoppa ut och laga bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig mycket kommer inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka