Nekad Farsan Special | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ölme

hej jag e ölme
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178043594/

Ditt Hex-ID: 11000010cfb06ca

Vad är din discord tagg? Ölme#4372

Vem var det som bannade dig? The Don

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-30 142820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi kraschade in i en vägg men vi rpa på skador samt skrev massa olika /me men ändå så vart jag bannad för detta. Kanske inte såg att jag skrev /me samt /sme

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare åkte i en bil och sedan krockar vi och rpar på både skador och likande men sedan åker vidare med /sme men ändå blir vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså vet inte riktigt då det dom kan mena är att vi ska rpa på det längre och det håller jag helt med om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg men senaste var en Mild powergaming men så var en fel ban resten kommer jag inte håg då det var så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunna göra annorlunda är att skapa ett scenario att vi krockade och sedan ringa in sjukvård samt polis och rpa med sjukvårdare att jag behövde vård och att dom skulle kunna hjälpa mig. Och att vi skulle stanna kvar på platsen längre men vi rpande ändå på skador men skulle gjort detta mera och det kommer jag att göra i fortsättningen för det kommer bara bli roligare för alla. Och det kommer att bli bättre rp på min sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka