Accepterad farre0808 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.SOSA

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Farhan

Vad är ditt discord namn? F1#3926

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi svensson han är en född 1998 och immigrant från Somalia där han föddes upp under ett svårt förhållande eftersom att vid redan ung ålder så började Abdi sälja, köpa och använda droger detta gjorde hans familj oroliga för honom och tänkte vad ska han bli i framtiden ,en knarklangare ?. Abdi jobbade för en Cartel som hade massa av problem med många andra gäng en dag så fick han ett samtal av ett okänt nummer personen sa att dom hade kidnappat Abdis mamma och för att få tillbaka henne så måste han goa ner Cartelens Boss, efter en stund av att funderat så har han bestämt sig att goa ner bossen eftersom han vill de bästa för sina syskon eftersom dom redan förlorat sin pappa vid inbördeskriget i Somalia så han valde goa ner honom fast under operationen så gick allt åt skogen och på något sätt så kom bossen ut levandes jag fick ett samtal av han och han sa att jag var i stort problem så ny så är Abdi tvungen att flytta till en ny stad och börja om sitt liv, Fortsättning följer....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en god rp nivå,kommer försöka så att mer personer med bra och hög rp nivå börjar denna servern,jag tycker att min och serverns rp nivå matchar på ett underbart sätt jag kommer,jag valde att komma till denna servern eftersom den har en hög rp nivå eftersom att jag vill vara i en server där det finns en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka göra de roligt för båda medparterna genom att inte pwg osv. och vid till ex. vid kidnappningar så ska man lämna ett budskap ist för att döda nån och 12a dom kl 10 på morgonen lixom det kmr va tråkigt för person och det skulle inte vart roligt,tänk så va de du i scenariot så man bör göra roligare scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har kört på servern innan,fast tog en paus fast från början hitta jag det genom youtube och twitch.Och det var så jag börja. Och jag småkörde hemma hos min kusin med.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka