Inaktuell farre0808 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.SOSA

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Farhan

Ditt discordnamn: Blacky#7726

Ange ditt födelsedatum 2 December 2008

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag har är engagerad att hjälpa denna servern på vilket sätt och vis,jag har nu kört i denna servern i ett halvt år och känner att jag är bekväm i denna servern då de finns många roliga sköna personer i discorden fast även ig,jag vill kunna hjälpa personer som strävar efter bra rp och dom som behöver vägledning och är nya i denna servern,jag vill även underlätta 320s arbete genom att till specca o banna dom som vill illa servern genom att komma hit med 0 social rp och är bara här för shoot and loot,jag kommer tillbringa mycket tid till att göra staffarbete,jag är även en snäll mogen person som jobbar väl med andra vilket kommer va bra om jag kommunicerar med andra staffs för de kan känna dom tryggare och att dom vet att någon är bredvid deras sida som hjälper dom,Fast jag är även en person som lyssnar på allas persepektiv för att få en rätt syvinkel av det hela,jag gillar även prata med folk då jag är pratglad fast i början kan det vara lite stelt tills man känner igen varann ordentligt,fast jag vet även vad alla olika områden som finns har skyldigheter till,fast jag kommer även ta min tid och specca och hjälpa personer i reports.

RP: Planera roliga rp scenario med att hjälpa och vägleda med till ex .Rån som några ska göra ,dom finns oftast där för att förbättra rpn och vägleda personer som är vilsna.Och även så ska man ta reports och specca runt i områden som till exempel sjukan och piren för och banna dom med dålig rp.

Support:Jo dom sitter i support och väntar tills några hoppar till väntrum så drar man in en,man ska även där hjälpa personen och försöka vara så snäll och ha en god lugn ton,man kan hjälpa dom allt från något om deras roller till att dom behöver nycklar inspawnade.

Jobb:Jo detta är ganska viktigt då man ska se till att jobben inte ska se inaktiva ut och att jobbansvariga även ska utske en chef till alla jobb,man ska försöka hitta kompetenta chefer som är engagerade i jobbet.

Krim ansv: Detta skulle jag nog säga är de viktigaste eftersom att många av dagens medlemmar är nog kriminella vilket kan leda till kaos,därför ska vi även hjälpa dom att ha en bra social rp med andra kriminella ist för att gå för shoot and loot och om man ser någon göra regelbrott så ska man banna personen eller ta in dom i support så får dom förklara sig själva.

Donation: Detta är också väldigt väldigt viktigt de är på de sättet 320 håller uppe sin server,jo man ska ha en snäll trevlig och öppen sinne för dom som hoppar donation man kan hjälpa dom från allt till handling om deras bil till gäng donering

Allt de jag har sagt nu om dom olika områderna är de som håller uppe servern på denna nivån därför måste 320 fortsätta hitta engagerade staffs till att hjälpa servern,och jag tror jag är den rätta personen för det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är typ aktiv dag in dag ut vilket innebär på vardagar från 15:00 till 00:00(Fast räkna helg som sommaren),och under helger så är jag aktiv från 11:00-05:00 fast självklart så tar jag pauser och är ibland ute fast detta kommer inte störa mig att göra mina staffarebeten.

Hur länge har du spelat på Unive? Det är nu nästan 7 månader. Och jag är redo inför sommarens gång.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ne tyvärr inte fast jag är SV och har vart SV tidigare,fast jag vet dom flesta kommandosen
/noclip
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/svban (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/revive (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/togglesteam?
/setjob (id) (jobb)
/dv
/sc de staff chatten ooc
/spec (id)
/sv de sv chatten ooc
/specoff (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/tpm (id)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/announce
/sqlbanoffline
/giveitem (id) (item) bara mod+ som kan
/openpanel
/v (spawn id på bilen)
/pm (id)
/spawnped
/spawnmenu
/spawnobject (villket objekt)
/givemoney (id) (cash-black-bank)
/slay(id) Dödar personen med det id
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen till alla jobb för mig spelar det ingen roll utan jag vill bara det bästa för servern och för mig spelar det inte någon roll bara jag gör för det bästa för unive och gör nytta för servern.

Senast ändrad:
Om du utser mig till att bli staff så ÄR det ett rätt/bra val du har gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka