Nekad Farlig | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Farlig

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199176222891/

Vad är ditt namn i verkligheten? timothy

Vad är ditt discord namn? fArLiG 🥵#0602

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2008

Berätta om din karaktär. in karaktär heter Shale kabiri och är född 12 december 1980 och är år 22 gammal. Han är vänlig ibland men också väldigt bestämd när det behövs så är han bestämd. Shale har växt upp med inga förälder på grund av när han föddas så dog hans mamma och pappan hade redan dött i krig. så när han var 1 år fann ett par han på gatan och tog hem han och matade han gav han kläder tillslut så addopterade dom han men när han var tre så dog hans styvmamma i bröstcancer. Det har gjort han lite knäpp i huvudet men han klarar sig ändå genom sin skol tid. Det har gjort så att han blivit ADHD och ADD och och lite depression. Han ville börja jobba men han fick inte jobb någon stans så han började gå runt i stan och en dag så träffar han några killar och dom frågar han om han vill börja tjäna pengar och på den här tiden så är han 18 år och har ingen bostad eller pengar så han sa ja då kan dom han 2 mobiler och sa denna är för att sälja en sak och den andra är att vi ska kunna nå dig. Så dum som han e så tar han moblierna och går in i en gränd i orten och väntar på sin kund som kommer att köpa knarket efter 10 min så kommer det en kille och köper knarket men när han så gå där ifrån så kommer det fram en 2 killar med vapen och säger varför är du i våran ort och säljer. shale sägar bara vill tjäna pengar så tar dom han till ett rum och säger ge oss pengarna men han springer där ifrån då följer dom efter han efter 5 min så skjuter dom han i benet dock bara 1 kula av 3 men då kommer polisen. Shale säger bara ett ord smuts. då blir han intagen till häktet på grund av att han har knark och kniv och massa svarta pengar men när det går till domstolen så blir shale fri och går tillbaka till killarna som han träffade i stan och säger ge mig mer knark och en pistol. Men då säger dom till han först ger du oss pengarna som du fick av kunden. Men polisen har ju dom men han säger att han har gömt dom och ska fixa dom sen och dom tror på han så han får tillslut gå med i deras gäng allt går bra men en dag så kan han sälja men då kommer det ett annat gäng och skjuter mot han så han ringer sina grabbar så dom kommer och det blir den skottlossing men ingen dör av hans gäng men i andra gänget så dör en. Polisen kommer och Shale blir intagen och han hammnar i fängelse i 2 år. Efter sin tid i fängelset så börjar han tänka vad han har hållit på med då bästemer han sig att han ska hjälpa dom små barnen så att dom inte går samma väg som han. Så shale startar en verksamhet och fler och fler unga går till han för att lyssna på hans brättlese vad han har gått i genom så nu har han fyllt 30 år och jobbar som lärare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en erfaren rp:are och jag spelar rp för att ha roligt skapa scenarion och inte för pengar eller makt,
Jag kommer att bidra med bra scenarion och en hög rp nivå, jag kommer att försöka bygga upp någons lags gemenskap med andra spelare vilket jag tror kommer att bli ganska enkelt med tanke på unives spelar antal. för jag kommer bidra med en god stämning på severn.
jag kommer att bidra med bra scenarion och en hög rp nivå, jag kommer att försöka bygga upp någons lags gemenskap med andra spelare vilket jag tror kommer att bli ganska enkelt med tanke på unives spelar antal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra scenarion och en hög rp nivå, jag kommer att försöka bygga upp någons lags gemenskap med andra spelare vilket jag tror kommer att bli ganska enkelt med tanke på unives spelar antal. Och allmänt go rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna alla senarion alla på serven ska ha roligt inte bara 1 person samt ska man visa hänsyn . Och man kan förlora ett scenario man behöver inte alltid vinna

Hur hittade du Unive? kollade på lite på stremers typ drobz1 och cosmo_bt och min kommpis brättade för mig det verkade roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka