Nekad FarFarr | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tarzann

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? grandpa1122

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdul Amigo. Han hade en tuff uppväxt där han blev mobbad i skolan och hans pappa höll på med kriminalitet. Han älskade sin pappa och han lyckades nästan få med honom i ett kriminellt gäng men hans pappa lyckades inte. Hans mamma försökte muta pappan för att Han skulle sluta hålla på mot Abdul. Sen tröttnade Abdul och hans mamma på pappans kriminella liv så dem flyttade till Luleå Abdul hade skaffat nåra vänner i Luleå redan så han visste endå lite vad han skulle göra om dagarna. Abduls intresse blev kriminalitet trots att han stått emot det så länge men till slut så var det de han ville satsa på. Abdul är en väldigt så rolig person men han kan också bli väldigt arg ibland. Abduls framtidsplaner är att bli kriminell och gå med i gäng men även ha ett vanligt jobb som täckmantel, Det här var lite kort om Abdul

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan återigen bidra med en fantastik rp där jag framförallt kommer att fokusera på de Kriminella rpn o sikta på att försöka göra de bästa sociala krim rpn som går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte alltid måste fokusera på att "vinna" varje scenario som man deltar i. Exempelvis så skulle jag som polis kunna genomföra en ordentlig förhandling under rån som leder till att motparten får en chans att fly under en eventuell biljakt i stället för att storma in och gripa alla de första jag gör. Enligt mig är det väldigt viktigt att man kan spela för motpartens vinning då rpn på servern överlag förbättras, vilket bidrar till att det blir mycket roligare att spela och scenarierna blir oftast bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Combat logging innebär att man går ut ur spelet mitt i ett pågående scenario, VDM innebär att man använder bilen som ett vapen, RDM innebär att man dödar någon utan anledning, Metagaming innebär att man till exempel säger på discord till nån samtidigt som man rp:ar kom och hämta mig vid torget ligger död, Copbait innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet genom att till exempel gasa förbi de i 250 km/h.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aao har rpat ett tag nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka