Nekad FarbrorSperre | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpexyMaster420

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: återkommer om jag får godkänt i ticket

Ditt Hex-ID: ^^

Vad är din discord tagg? spexyog222

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: IMG_3828.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gjort grymt mycket fel tidigare 2023 vilket jag nu ångrar. En del av felen var bland annat att jag var aktiv i en DDoS attack mot unive och ladd till philip i en grupp med en massa personer som ddosade servern. ett annat fel är även bland annat bannad för fusk / moddning och försäljning av spoofer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Börja med en fini ban, slutade med en hel blacklist från hela servern. Allt började med att köpa unban av fini och då kände man sig mäktig men sedan fick jag ban och jag ville ej ta emot den bannen på grund av att jag la pengar för unbannen så jag valde istället ta en annan väg och spoofa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inget var felaktig jag var den giriga och ville inte acceptera bannen eftersom att jag fick unban på fel sätt och jag köpte istället för att på rätt sätt vänta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Brukade aldrig bli bannad innan fini bannen fick typ en ban för vdm en gång 2022

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde fixat unban på rätt sätt från början, inte kretsat runt nollor som moddar, inte sålt något jag inte tjäna på utan förlora istället chanser på. Och sist men inte minst aldrig aldrig aldrig spoofat

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% har vart bannad i 1 år nu och ja känner att de dags o låta mig komma tillbaka men de ditt val.
Du gör som du gör men om du är villig att sluta neka min ansökan och istället godkänna och se vad ja går för istället asså att ta o ge någon en chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Yäni hade de inte kännts bättre att ge mig en chans istället för o neka neka neka 24/7. Känns de it bättre o låta en person komma tillbaka på rätt sätt som väntat ett helt fkn år

För man saknar tiderna att vakna på morgonen för o titta sin överklagan för att se att man blivit godkänd av philip men du har gjort en standard o bara neka mig de blir it ens kul längre du ger inget hopp

Och ja säger redan nu om de blir nekar ja lägger ner me överklagningar direkt för de här de överdrivet nu när man väntat 1 år o du inte ska bry dig om en människa yäni du bad mig skriva till dig 2024 sen ja skriver till dig o du säger ”Du har grävt din grav” yäni vae de

IMG_4103.jpeg Vet inte om att jag blivit halavista support kanske visar dig att jag har gått en annan väg från mitt förflutna och börjat hjälpa folk istället

Har skett en banwipe ingame vilket lett till att flertals spoofare fått komma tillbaka och jag antar att jag också är unbannad ingame också. Discord unban isåfall :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka