Nekad JordanP | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JordanP

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199756396741/

Ditt Hex-ID: steam:11000016b0ec8c5

Vad är din discord tagg? spexyog222

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: adadagg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att philip320 ansåg mig som en problem spelare och dessutom köpte jag unban från fini ac och en sak ledde till det andra och nu har jag hamnat i en dålig mörk grop. Gjort grymt mycket fel tidigare 2023 vilket jag nu ångrar. En del av felen var bland annat att jag var aktiv i en DDoS attack mot unive och ladd till philip i en grupp med en massa personer som ddosade servern. ett annat fel är även bland annat bannad för fusk / moddning och försäljning av spoofer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev ett PM till 320 att jag blev unbannad från Fini AC och det ledde till att jag skickade bevis på att jag köpte unban vilket jag var omedveten om att man inte fick göra. Börja med en fini ban, slutade med en hel blacklist från hela servern. Allt började med att köpa unban av fini och då kände man sig mäktig men sedan fick jag ban och jag ville ej ta emot den bannen på grund av att jag la pengar för unbannen så jag valde istället ta en annan väg och spoofa. På den tiden så tänkte jag att jag inte tänkte ta emot en sådan ban att jag nyss slösat pengar för att få ban igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt. Jag erkänner till alla mina fel och erkänner att jag haft pissbeteende och jag kommer inte göra om det. Insåg att det philip skrev till mig i PM var rätt åt mig och jag gjorde allt fel. Inget var felaktig jag var den giriga och ville inte acceptera bannen eftersom att jag fick unban på fel sätt och jag köpte istället för att på rätt sätt vänta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade inte blivit bannad mycket innan FINI AC incidenten. blev bannad tidigare för fear rp och sådanna saker men annars aldrig som nyliga bansen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde ha gjort överklagningar som philip sa i sin stream istället för att sitta hålla på som en idiot och spoofat. Borde fixat unban på rätt sätt från början, inte kretsat runt nollor som moddar, inte sålt något jag inte tjäna på utan förlora istället chanser på. Och sist men inte minst aldrig aldrig aldrig spoofat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Har lärt mig att man ska ha konsekvens tänk och man ska fan heller ha pissbeteende för det kommer bara tillbaka på en. Såklart på den tiden så tänkte jag inte acceptera en sådan ban då jag hade lagt 500kr + 250 kr för kriminell roll samt fini unbannen, jag ville såklart inte ta emot bannen på den tiden så jag valde bypassa. Tills jag ville komma tillbaka påriktigt på Spexy kontot så hade jag redan spoofat så många gånger så varje gång jag kontakta dig så skrev du att jag sabbat min chans. Då spoofade jag bara mer och mer eftersom att jag tänkte att det var omöjligt nu. Däremot jag tror att du kan unbanna mig om du faktiskt vill och ingenting är omöjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Varken jag eller juuso skulle göra något i snapchat gruppen för den delen philip. Vi pratade om en tidigare incident och jag känner juuso bra har träffat honom ett par gånger och spelat fivem med honom en hel del. Det är inte mer än så vi tänkte inte göra något men det handlade om den andra personen som vi trodde lurade mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka