Nekad Fappe | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fappe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad heter du på discord? FAPPIEO#5709

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2002

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag tyckte processen när jag var blev whitelistad var seriös och det känns som ett uppdrag som är roligt samt att man hjälper till i communityt vilket känns som ett bra sätt att ge tillbaka till communityt.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jag vill gärna bli WL-ansvarig då jag gärna hjälper till, Jag ser ofta folk sitta i väntar på wl-intervju kanalen och då jag ofta har koll på discorden samt att jag är på jobbar och pluggar på distans så kan jag även sitta med WL på förmiddagar då jag inte kan spela men jag kan ta intervjuer och läsa ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Då jag jobbar inom IT-support så har jag lärt mig väldigt mycket om just kundbemötande och hur man ska interagera med andra människor. Enligt mig så ska man alltid bemöta en annan person på ett positivt och tillvägagående sätt. Man lyssnar aktivt och intressant och man pratar pedagogist och tillvägagående.

Man bör aldrig prata nedlåtande eller fördummande bara för att en person inte förstår utan jag gör alltid mitt yttersta för att hjälpa så många så möjligt på ett effektivt och trevligt sätt. Mitt mål är att alla ska känna sig tillfreds med mitt bemötande ÄVEN om de inte är ett positivt svar på frågan/problemet i sak.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag kan påverka unive på flera sätt, först o främst genom att få en bredare spelarbas som både har en bra RP och som har blivit tillfreds med bemötande och hanteringen av ansökan. Min erfarenhet av att spela på servern är att de som har blivit whitelistade håller en hög rp-nivå och de om inte gör de är oftast inte whitelistade och är ofta inte kvar på servern länge. Men om jag tillsammans med de andra WL-ansvariga kan se till att öka den whitelistade spelarbasen så kommer unive fortsätta hålla den otroligt höga standarden som den gör idag.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? jag tror/tycker att de bör ställas krav på mogenhet i sitt rp, en hög nivå på rp och att man har en bra plan för sin karakatär och att de inte bara är en karaktär hoppar mellan personligheter och karaktärsdrag.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ansvar för att de jag godkänner har en hög rp-nivå och inte skapar massa problem på servern. Om de skulle skapa massa problem så har jag misslyckats i min roll som WL-ansvarig

Hur ser din aktivitetet ut? Då jag jobbar deltid så spelar jag 17-00, Då jag inte jobbar så brukar jag kunna spela 12-00.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har ägt några andra mellanstora servrar innan där jag varit ansvarig för WL. Jag är även servervakt på Unive och har 100h den senaste veckan på servern.

Tillbaka