Nekad Famlar | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Famlar

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198851689337/

Ditt Hex-ID: steam:110000135220b79

Vad är din discord tagg? Famlarz#8456

Vem var det som bannade dig? E1ton

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230107_225606.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sökte igenom min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sökte igenom en av mina kompisar som hade blivigt dödad (jag dödade inte honom) och så blev jag banad. men jag slog inte någon eller ens röde någon så jag vet inte varför han skrev rdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att han trodde att jag hade slagit ned honom och skulle lota honom men jag kom ut ur butiken och såg att men kompis hade blivit dödad så jag skulle söka igenom honom men då så blev jag banad. Jag anser att den är felaktid eftersom jag rdma inte någon och jag lootade bara igenom min kompis. jag förstod inte var han menade med krim så jag vet inte vad jag ska saäga som sagt jag är ny.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev banad 1 time för jag sa att jag inte hade något tagit något från en kille som låg död men jag viste inte har man sökte igenom då jag jag sa som de va att jag de inget på mig. men det var bara en tille så jag tycket inte det var värt en överklagelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte sökt egendom honom. jag skulle bara fortsatt ståt i kö för att köpa bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer inte söka igenom någon efter det här och mind mine own business.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka