Nekad jon ohlsson | Ban Överklagan [Manualchecked]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jon ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199689628593/

Ditt Hex-ID: steam:11000016713fbb1

Vad är din discord tagg? lukatoooni

Vem var det som bannade dig? manualchecked

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-21 140703.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att visa att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Presis innan jag blev bannad så var jag vid la sombras gänghus och skulle vänta på min kompis alan då jag skulle gå med dom sen det kommer en kille kommer inte nämna namn, han sökte igenom min stash bil han tog 1 vapen och skulle ta det, sen kom han på att han hade krycka så då tänkte han och gav tillbaka, sen så vilel han köpa vapnet och istället för att prata så tog han upp min på ryggen och sa "säg pappa annars släpper jag inte" då sa jag det och sen sa han god boy,så då 10 min efter tog jag fram vapen och riktade mot han och då tar han upp baseboll trä och slår mig 3 gånger sen riktar jag igen sen tar han upp händerna och slår mig och då avlossade jag 2-4 skott så han dör, Sen ångrar jag mig då jag träffade huvudet då de inte var menat, sen tar jag han till sjukan och där varr felet då man inte få bäta kroppar och jag kunde istället ha sprungit och varit diskret men då hande jag adrenalin och tänkte inte så mkt. Efter jag hade dödat han så drog jag tillbaka och väntade på han, då har han säkert metat och sakt till sina vänner att ajg dödat han så då tar dom mig på ryggen och rånar mig och efter dom tog mig så ramlar jag igenom mapen och hamnar lite längre bort och då hoppar jag upp på taket och skött 1 så han dog och sen dödar dom mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig då jag gjorde fel, ber om ursäkt då jag ångrar mig och fattar vrf du lägger bannen. jag tycker att det här var ett missförstånd då jag var där bara för att gå med men sen så kommer det en kille och gör kaos och jag åker ditt för det. Det här hade aldrig hänt om han inte sökte igenom Stash bil och att han inte värnade om sitt liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad innan då jag har c loggat och dödat folk utan anledning, jag tog tag i detta och pratade med staffsen och frågade och fick mer förståelse av vad de betyder och vad man ska göra i en sån situation, sen läste jag reglerna flera gånger och bannen var bra för då lärde jag mig att inte göra om det och har full förståelse för vrf jag blev det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte bära döda kroppar, tänka på vad det blir för konsekvänser och inte använda vapen på andras mark och prata igenom situationen. Om vi hade varit i samma situation idag hade jag sprungit iväg, byt outfit, slängt mobilen och hade inte tagit mig tillbaka på länge för mitt eget bästa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte bära dödar kroppar efter ha dödat dom, inte skotta på andras mark och jag kommer aldrig göra om det här, i framtiden kommer jag göra så att rp på regeln diskret och inte bära dödar kroppar för det bryter mot unives regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka