Accepterad Fallso | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Ditt discord namn: Fritja

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad för typ av beslut gäller det? Skjuter från gänghus, icke diskret, grovt brist på social & shoot on sight

Vem/vilka tog beslutet? COL

Varför tror du själv att beslutet togs? Det kom en bil till vårat hus och då hoppade det ut 2 killar som började skjuta mot mina medlemmar. jag valde då att ta fram mitt vapen när jag hade gått ut från huset och skjut ner dom, då dom var en fara för mina medlemmar.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har tycker att det är felaktigt eftersom att de valde att skjuta utanför vårat hur mot MINA medlemmar. Jag skjöt inte från mitt hus för att ha någon fördel, jag skjöt för att skydda mina medlemmar. Ja jag vet att man inte får skjuta från hus men jag tycker att det borde finnas undantag. Man kan inte skjuta mot någons medlemmar utanför deras hus och tro att man it får konsekvenser. Shoot on sight är också fel, min vapen har suppressor, på klippet hör man skott av någon som låter jätte högt, de var dom som skjöt mot min medlems bil och jag valde att försöka skjuta ner dom, då de var en fara. Grovt brist på social rp är det ju inte heller, vi kidnappade ju en av dom och pratade med han till och med. jag valde ju att skjuta ner dom första som var ett hot. ahde nån av dom överlevt hade vi försökt att göra ett scenario av det med. Liksom vad har jag för val, hur realistiskt är det att låta mina medlemmar dö för att jag ska rpa efter en regel att jag inte får skjuta. Sen så vill jag prata om det här med gäng varningen. Jag förstår inte hur mitt gäng kan påverkas över att jag blir indragen (förstår it varför jag fick indraget då jag it blivit de på 1,5 år). Jag tycker att jag borde få tillbaka krim, och att mitt gängs varning försvinner. Jag gör knappt regel brott och knappt blivit bannad, har spelat unive i 4 år. Vem som helst hade skjutit från gäng huset i den där situationen. Jag hoppas ni förstår vad jag hade att säga. PS, kan förklara muntligt om de behövs.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte något bevis då jag inte klippade, men man hör att de började skjuta/sikta i detta klipp. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jodZAjJiUjlWWcjX1?invite=cr-MSxvMU4sMTkzOTAyNzI3LA Beslut

man ser/hör också på klippet att de skjuter med någon form av ap pistol först

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka