Nekad sandstromabc | Beslut Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sandstromabc

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ditt discord namn: quizy1111

Ditt Hex-ID: steam:11000014577049f

Vad för typ av beslut gäller det? Jag fick indragen krim samt prisökning för mild shoot on sight

Vem/vilka tog beslutet? Esplund och Real ABM

Varför tror du själv att beslutet togs? jag fattar varför dom tog detta beslut då jag hade brist på social rp jag borde hoppat ut och riktat istället för att skjuta direkt det som hände i scenariot var att dom campade utanför crimzons gänghus vilket är våran allians så vi börjar följa efter oss sedan skjuter dom mot oss och hoppar in i sin bil igen sen kommer det någon från andra hållet och pitar den bilen som sköt oss man såg direkt att det inte var mening men ja så när dom blev pittade så hoppade jag tillsammans med kanske 3 eller 4 bilar ut och sköt och sedan när vi fick se klippet i support så såg vi direkt att vi gjorde fel och att det var sjukt poor rp och inte roligt scenario för båda parter men tycker att detta straff kanske var lite för hårt då det var mild shoot on site och inte vanlig eller grov så tycker kanske jag kunde fått 2 krim varningar eller bara indragen krim men ingen prisökning jag kan lova er att detta ej kommer ske igen.

Hur är beslutet felaktigt? såhär jag tycker inte att beslutet är felaktigt fattar varför esplund och real abm tog beslutet men skulle vilja be om en till chans och kanske få bort min prisökning fattar till 100% att jag inte kommer få tillbaks min krim men det är sommmarlov om 2 dagar och då vill man rpa som kriminell på unive hoppas verkligen att ni kan ge mig en till chans och ta bort prisökningen detta kommer absolut inte ske igen och kommer börja tänka innan jag gör

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Du har fått indragen Kriminell Roll Anledning mild shoot on sight Bevis https://medal.tv/games/gta-v/clips/ksVbalrHn_eM6oLVL?invite=cr-MSw2UnAsMjYxMTI2OTYy Beslut @esplundd | @esplundd @Real ABM Kodad Av Naod

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka