Accepterad falkenhex | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

falkenhex

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? Falkenhex

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 1966

Berätta om din karaktär. Till ärade ledare och medborgare i denna vackra stad,
Låt mig presentera mig själv - jag är Tony Andersson, en äventyrlig och välberest handelsman som söker nya möjligheter för mina företagssatsningar. Efter många år av att resa runt i de vidsträckta länderna, har jag nu bestämt mig för att slå mig ner här i er stad och etablera ett fast fäste för mina affärsverksamheter.
Jag är en driftig och ambitiös individ, med en naturlig fallenhet för att knyta kontakter och bygga lönsamma relationer. Var jag än har rest har jag lyckats skapa framgångsrika affärsupplägg genom att erbjuda värdefulla varor och tjänster som efterfrågas av lokala invånare. Mitt breda kontaktnät och förmåga att snabbt anpassa mig till nya marknader ser jag som mina största styrkor.
Mina färdigheter inkluderar förmågan att snabbt och tyst eliminera problem som hotar min och mina uppdragsgivares intressen. Jag är tränad i att smyga förbi vakter, bryta sig in i byggnader och utföra precisionskall utan att lämna bevis. Samtidigt är jag skicklig i konsten att samla strategisk information och skapa övertäckande legender.
Trots mitt yrke har jag också ett brinnande intresse för att bygga nätverk och allianser. Genom att etablera kontakter inom både den lagliga och den underjordiska världen, kan jag bidra med värdefulla resurser och tjänster till denna stads inflytelserika invånare. Jag ser fram emot att knyta dessa band och tillsammans med er uppnå ömsesidigt fördelaktiga mål.

Utöver handel är jag mycket intresserad av att lära känna mina medmänniskor och bygga bärkraftiga sociala band. Jag tror att framgång i affärer och livet i stort kräver goda relationer, och jag strävar alltid efter att vara en pålitlig, generös och lojal partner. Jag ser fram emot att knyta nya vänskapsband och allianser här i er by.
En annan viktig del av min strategi är att etablera kontakter och relationer även inom det kriminella nätverket. Jag är övertygad om att dessa kopplingar kan öppna upp nya, lukrativa affärsmöjligheter som annars skulle förbli otillgängliga. Genom att bygga förtroende och ömsesidiga fördelar hoppas jag kunna dra nytta av dessa kanaler på ett etiskt försvarbart sätt.
Om ni skulle bevilja mig tillstånd att etablera mig här, kan jag erbjuda era medborgare en bred variation av nyttiga produkter och tjänster. Samtidigt hoppas jag kunna bidra till den lokala ekonomin och bli en aktiv del av samhällslivet. Låt mig visa vad jag kan åstadkomma!
Med vänliga hälsningar,
Tony Andersson

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa till att skapa unika och intressanta karaktärer, inklusive bakgrundshistorier, motivationer och relationer.
Bidra till att utveckla en rik och detaljerad spelvärld med historia, geografi och kulturella element.
Föreslå spännande scenarier och uppdrag som kan engagera spelarna och driva berättelsen framåt.
Skriva exempel på dialoger mellan karaktärer för att inspirera spelare och hjälpa dem att utveckla sina rollspelstekniker.
Regler och system: Ge förslag på regler och system för att underlätta spelet och skapa en rättvis och rolig upplevelse för alla.
Tematiska element: Bidra med teman och stämningar som kan förstärka spelupplevelsen, oavsett om det handlar om mystik, äventyr eller drama.
Feedback och idéer: Erbjuda konstruktiv feedback på spelidéer och hjälpa till med brainstorming för att lösa eventuella problem inom spelet.
Genom att kombinera dessa element kan jag hjälpa till att skapa en mer engagerande och dynamisk rollspelsupplevelse för alla deltagare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man medvetet agerar på ett sätt som gynnar motparten snarare än sig själv. Detta kan ske i flera sammanhang, såsom i förhandlingar, spel eller strategiska beslut.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? du får inte använda dig av metagaming, du får inte gå ur under ett pågående scenario, Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP , att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men vet hur man spelar det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Fördelen är att jag är lite äldre och har lite mera erfarenhet i livet, spelat mycket andra typer av spel kan en hel del om datorer och så

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

hej kan ta den när som helst efter 17,00 vilken dag som helst bara meddela vilken dag och tid var mvh Christian

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka