Accepterad Falkenberg | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107872680/

Ditt Hex-ID: 1100001446717a8

Vad är din discord tagg? alejandrofuentesbergstrom

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-07-31_202331628.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det ligger i grunden att jag har bytt server mycket och har varit tidigare "problemspelare". Jag hade ingen social rp på den tiden utan jag sköt rätt så mycket. Jag tänkte inte mig för innan jag gjorde saker utan jag bara gjorde. Jag hängde med fel folk och gjorde dumma val och det erkänner jag själv. Därav valde 320 att banna mig för att jag inte kunde bete mig och var endast ute efter problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med min polare "sinan" och rpade lite smått. Det hade gått ungefär 2 timmar in i mitt rpande och hade inte hunnit rpa mycket alls utan jag hängde bara runt och gjorde typ inget. Snackade lite dc med ett par irl polare innan detta och gjorde inte så mycket mer än att chilla. Jag hade precis köpt krim och var ganska glad för att börja mitt rpande på unive tills jag vart perma bannad ut ur det blåa. Jag visste inte varför eller anledningen men jag fick förklarat till mig varför jag vart bannad efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Regler ska man följa och regler ska man lyssna på. Det var väll inte det jag gjorde gissar jag på därför vart jag ju bannad. Jag förstår mina fel och anledningen till varför jag blev bannad från första början nu i efterhand och ber så hemskt mycket om ursäkt för det och vill ej göra om det utan nu vill jag sikta högt på en ny start i mitt rpande. Jag fattar varför 320 bannade mig seriöst nu och klagar ej utan jag förstår mina fel. Att jag blev bannad är rätt. Jag gjorde fel jag ska få skit. Så funkar det i världen. Jag har definitivt gjort fel. Jag skriver ju denna ban överklagan för att jag vill mycket gärna ha en ny chans på unive där jag kan börja om på mitt rpande och göra om och göra rätt. Under denna tid jag har varit "blacklistad" har jag fått mer kompitens och förståelse av rp. Rp är inte alltid skjutande vilket jag har förstått nu, utan man ska göra scenarion roligt för båda parterna och ha social rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 18 bans varav 0 dem senaste 3 månaderna. Dem 18 bansen är mest en dagars bans och sv bans. Sen är 2 av dem permanenta bans. Dessa bans har jag tagit extremt mycket lärdom av och har förstått mina synder. Jag tar lärdom igenom att tänka som en staff "hade jag bannat?" osv. Man ska inte tjura av en ban utan den tiden man är bannad ska man ta lärdom och friheten att förbättra sig från felen man gjort. Detta är exakt det jag har gjort nu när jag har varit bannad på unive och har förbättrat mig till 100%.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag hade kunnat tänkt igenom vilka jag hängde med i mitt rpande och tänkt mig efter innan jag gjorde saker. Jag hade kunnat tänka på att regler finns av en anledning, och jag hade kunnat göra mycket bättra av mig allmänt. Jag hade kunnat tänkt och ta vara på min sociala rp och inte kasta den ut i skogen som jag definitivt gjorde i detta fall. Jag hade kunna tänkt på skjutandet och kunde skjutit en väldigt mindre mängd på ett bättre sätt. Detta är inte vad jag gjorde och kommer göra nu ifall jag blir unbannad på unive. Jag hade också kunnat tänka på min mängd av "server hoppningen" jag begick. Jag hade kunnat tänka att stanna på unive då unive är en framgångsrik server med mycket erfarenhet och mycket roliga möjligheter. Detta är vad jag inte valde att göra utan jag drog från server till server vilket var i väldigt stort sätt fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket och tagit extremt mycket lärdom från felen jag gjort. Alla gör fel och så är det bara och nu vart det så att jag gjorde fel. Jag har tänkt mig igenom denna ban och tänkt igenom mig själv allmänt. Jag förstår nu verkligen vad rp innebär och vad rp står för. Regler är som sagt regler, gör man fel ska man få sina återgärder. Detta är vad som hände och jag förstår detta. Jag kommer till 100% inte göra om dessa fel jag har begått och kommer rpa seriöst och fint till en bra nivå. Jag har lärt mig att prioretera social rp och använda den fullt ut och inte skjuta som en idiot vilket jag gjorde. Blir jag unbannad kommer jag 100% tänka mig efter, tänka 2 steg innan jag gör något och inte bryta regler. Jag kommer hålla mig till den sociala rpn och standarden på servern som unive behöver. Jag kommer lyssna på staffs och lyssna på allt staffs säger osv. Jag har lärt mig att inte tänka på ett inkompitent sätt utan jag har lärt mit att tänka smart och tänka innan jag gör något och veta vad jag håller på med innan jag också gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår detta.

Om jag nu ska bli unbannad kan jag lova att jag kmr it lämna unive. Utan jag kommer uppskatta att jag får den chansen jag får och kommer inte bryta regler samt göra som staffs säger. Kommer rpa socialt och inte spela efter att skjuta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka