Nekad Falken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falken

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198390724238/

Ditt Hex-ID: 110000119a8468e

Vad är din discord tagg? Falken#2899

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-03 183352.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satt och bråkade med drobz i en offentlig chatt, och sedan gick det lite överstyr och därav blev endast jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt som sagt och pratade med drobz i en offentlig chatt och det gick sedan lite överstyr och sedan blev endast jag bannad och därav tyckte jag det var orättvist för om han bråkar bör även han också bli det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig ban, utan det skulle mer vara så att om han inte blir bannad varför skulle jag bli det? Men som sagt så tycker jag det är en korrekt ban för jag satt som sagt och bråkade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för olika saker men det viktiga är att jag tar lärdomar av mina bans och att jag jobbar vidare därifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sluta och bråka istället för att fortsätta, och istället tagit det i pm eller liknande och inte tagit det så hetsigit som det blev

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig från min ban, ja det var ungefär 5 månader sedan jag blev bannad och jag skulle säga att jag har lärt mig att det är väldigt onödigt att bråka med någon, vi båda är där för att rpa och för att ha kul då ska man som sagt inte sitta och bråka med varandra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

1677864950676.png
Till kännedom så blev jag godkänd men aldrig unbannad, staff hänvisade mig till att skriva till philip. Han har ej öppen pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka