Nekad FakeFaygoozz | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Faygoozz

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jontewla

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Svenssin 19 år och gillar att vara med familjen, men tyvärr har hans mamma gott bort, Elias mamma var allt för Elias eftersom Elias pappa är full hela tiden och leker ball med sina vänner när Elias är hemma hos han.
Elias har en brorsa som heter Axel och han är 12 år gammal och tänker mycket på sin mamma och gråter ofta på kvällerna under sitt täcke, Axel har tur som har Elias som brorsa. Men som sagt pappan är full hela tiden så dem bor själva i en lägenhet som till hörde deras mamma. Och för att dem ska ha råd så håller Elias på med droger och sånt men han har såklart ett vanligt jobb.
som han jobbar på. Elias dröm är att han kan göra sitt bästa för sin bror och Elias har såklart inte brättat vad han gör och jobbar med. Elias sörger såklart sin brorsa med mat o vatten alla saker som han behöver för att vara glad och sluta tänka på mamma och pappan. Men Elias har såklart också lite jobbigt för att han känner så många dåliga folk och det gör att kashmir får bära västar alltså skottsäkra västar och pistoler på sig.
Elias känner inte sig lika säker på gatorna som det var förut när han inte hålde på med drogerna, Elias brorsa Axel har en slags sjukdom skulle man kunna säga det kallas för ADHD och Axel har seriöst damp problem när han kör spel som han har fått av sin brorsa. Elias önskar att han slutade med drog sakerna men skulle han göra det skulle dem inte få Tillrääckligt med pengar som kan göra att Axel och Elias kan bli hemlösa och såklart vill de inte bli hemlösa för det var det värsta dem visste. Men Axel tror att Elias har bara ett vanligt jobb för skulle kashmir säga något om att han säljer droger kommer Axel säkert dra ifrån Elias och aldrig komma tillbaka eller ringa polisen på Elias .
Elias har en dröm an vill uppnå är att få en snygg brud och ett hus han kan bo med sin bror och sin brud och såklart en bil som är lite snyggare än vad många andra har, Kash

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är såklart bra RP men också Social, kreativ och rolig RP som inte bara blir roligt för mig utan alla jag möter IG, Jag kommer komma med en mer unik karaktär och såklart följa serverns regler till 100%.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska spela för din egenvinning, utan att alla ska ha roligt i ett scenario som följs. alltså ska du inte spela bara för att tänka på dig själv och vinna, man kan förlora i ett scenario då får man ta det.

Hur hittade du Unive? Spelat här sedan 2020 Multi så har haft DC läänge.

Nekad. Ej tagit sin muntliga intervju efter den angivna tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka