Nekad FakeDiesel | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeDiesel

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088943296/

Ditt Hex-ID: steam:1100001434640c0

Vad är din discord tagg? FakeDiesel#0001

Vem var det som bannade dig? T4arget - bannad 7 dagar Lall (kan inte svara på nästa fråga, är inte vid datorn)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-13 181130.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sköt ett skott i mitt gänghus på dörren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag drog upp min Taurus sedan sköt jag på dörren. Detta gjorde jag för att dörren skulle öppnas och min karaktär som jag spelar har inte så många hjärnsäller, sedan så fick min karaktär än attack för att han satt fast i rummet och då fick han ryck och sköt upp dörren med 1 skott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var felaktig eftersom min karaktär är känd att vara lite dum och impulsiv och kan gärna hitta på dåliga saker som att skjuta på en låst dörr. Så jag tyckte Staffs kunde frågat mig vad jag höll på med innan jag fick min 7 dagars ban. Jag tyckte de var fel att lägga en ban och inte ta de med mig innan, för det var en del i scenariot det jag gjorde! Detta var ett scenario då min karaktär Kenta fick en attack för att han satt fast i rummet och kunde inte ta sig ut och sedan fick panik och sköt ett skott på dörren för att ta sig ut därifrån, jag förstår att det kan se konstigt ut om man kommer dit mitt i händelsen men det hade sett olikt ut om ni var där från början. Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt kommer ändra på min karaktärs beteende!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban för copbait på svban och då så körde jag snabbt med bil framför ögonen på dom typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde sagt till att jag gjorde detta eller så kunde jag bara gjort nått annat än vad jag gjorde. Sedan kunde jag gjort saken lite mer tydlig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! Ta det lite lugnare och tänka mer på vad jag gör i framtiden! Sedan ändra på min karaktärs beteende!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Spelar ingen roll ifall din karaktär inte har så många hjärnceller. Regler är regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka