Accepterad Fakeakerblomman | Blacklist Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 973 — Övrigt
Anledning: Kan inte bete sig som staff
Personal: Elias
Datum: 2026-05-20
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var staff och rpade dåligt. Jag borde ha varit mycket mer seriös och tänkt på att jag faktiskt är staff. Även när jag rpar ska jag visa bra exempel och följa reglerna, men det gjorde jag inte här. Jag gjorde fel och tar fullt ansvar för det som hände.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar till 100% ansvar för det som hände. Jag ber verkligen om ursäkt för mitt beteende och förstår att det jag gjorde var fel, speciellt som staff. Det kommer inte hända igen och jag kommer tänka mycket mer på hur jag beter mig framöver.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig mycket sedan dess. framförallt att inte bryta mot regler som powergaming och fearRP, och att man alltid ska värna om sitt liv i RP. ja har också förstått hur viktigt det är att tänka efter innan man agerar, speciellt när man har en staffroll. Samtidigt har jag insett att staff kanske inte riktigt var min grej och att jag inte hanterade ansvaret på det sätt jag borde ha gjort.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker att jag borde få en till chans eftersom det jag gjorde inte var särskilt grovt, även om det fortfarande var fel av mig. Under tiden jag varit blacklistad har jag tänkt mycket på det som hänt och jag tar idag fullt ansvar för mina handlingar. Jag har lärt mig av mina misstag, förstått hur jag ska bete mig på servern och kommer tänka mycket mer på regler och mitt beteende framöver

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej. jag erkänner det att jag gjorde mesta dels fel

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka