Ej Antagen Fakeakerblomman | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? akerblommanz

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015869c313

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är ju 17 så går i gymnasiet, jag brukar hålla på med mopeder o epa o skit. Jag brukar även spela en del på min fritid. Efter skolan brukar jag spela ganska mycket. Sen lov och helg spelar jag skit mkt men är ändå med mina vänner på friden men mycket av tiden går till att gibba.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 01-23 då blev jag test medlem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad åtta gånger. Har även tagit lärdom av det gånger jag blivit bannad. bild: https://media.discordapp.net/attachments/1504800749765398628/1504830649515638897/image.png?ex=6a086a41&is=6a0718c1&hm=25e663f8f39ee02ba3619d013cf8782f1160cbfc941a7fe7636745b82dea9ae7&=&format=webp&quality=lossless&width=614&height=189

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa helpers och staffsen och hålla koll på rpn, en servervakt ska inte ta på sig det stora problem. Det ska mer kolla om någon behövs kickas eller svbannas för att hen lallar eller liknande. Severvakt har även som uppgift att se till så att ingen kränker eller håller på i ooc chatten eller i discord chatten.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa serverns rp så att den blir perfekt. Har sett lite mycket små vds/pwg det är mycket sånt som förstör rpn på unive totalt. Jag kommer även vara en snäll individ som kommer göra allt för att båda få in spelare till unive och hälpa rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att jag hjälper mina polare. Tillexempel att jag ressar dom för att polisen kommer. Eller att jag kickar dom för en anledning som inte är giltig så det blir som en clogg (Hoppas ni fattar hur jag menar). Att jag ressar mig själv. Man blir servervakt bara för att få perms och inte hjälpa och det är absolut det jag inte kommer göra.

Nekad.

Anledning: Ber om att få sin ansökan läst.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka