Nekad Fake$mokeyy | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fake$mokeyy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Skaneby/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Fake$mokeyy#9999

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe Jovíc. Han är född 1998-01-01, så han är 24 år. Han har haft en rejäl tur att få en bra uppväxt med sina syskon och mamma och pappa som alltid haft jobb och bra med pengar. Han har drömt om att bli Polis eller brandman. Han märkte när han sluta skolan att hans kompisar börja vända sig mot de kriminella substanserna, som knark, alkohol och vapenbrott. Abbe har fortfarande kontakt med några av sina vänner som är med de kriminella. Men om han skulle bli polis skulle han försöka vända på det kriminella. Han har intresse inom handel och bilar. Han gillar och lyssna på musik och vara med kompisar. När han gick ut gymnasiet slutade han med bra betyg, Inte ett enda ämne som var under "B" alltså i alla ämnen hade han "A" och "B" vilket är väldigt bra. Han gillar också och Gymma, det gör honom avslappnad och rensar tankarna. Hans dröm är och köpa en BMW M5. Han älskar bilar. När han var 11 år så dog hans pappa av en sjukdom som heter Cancer vilket gjorde Abbe väldigt deprimerad och han blev ledsen då under en väldigt lång tid.
Han har dock alltid varit duktig i skolan och alltid haft skit bra betyg och haft nästan ~ A ~ i alla ämnen. Han är en person som alltid vill att folk ska ha det bra och om en person mår dåligt så hjälper han alltid de genom att vara med de eller någonting så de blir glada igen, Han hatar och se när folk mår dåligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriös RPare som vet hur man RPar och skapar inte dåliga och korta scenarion och försöker alltid göra ett scenario så bra och långt som möjligt.
Och kanske bli kriminell eller bara rollspela som laglig jag vet inte en. Sen har jag också spelat här förut och vet hur servern funkar osv, Och har tillräckligt med iq för att fatta att det är rollspel och verkligen är duktig på och RPa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? är inte lallig och kan reglerna bra och om jag ser någon som gör fel och lallar eller något sånt så slänger jag iväg en Report direkt. Kan också bidra med både bra " Laglig och kriminell " RP, Beror på vad jag vill rollspela som. Sen också kommer jag inte klaga på folk om jag förlorar ett scenario eller börja gnälla i support för att jag dog eller förlora ett scenario. Kommer framförallt bidra med bra och hög RP, Och rolig RP så att scenariona blir så roliga som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att ha kul och inte spela för makt och pengar " Powergaming 2 " eller inte spela för att vinna scenarion bara. Alltså om man spelar bara för att vinna scenarion eller få pengar och makt. Och skapa scenarion som blir roligt för båda personerna/parterna.

Hur hittade du Unive? Genom youtube och Cosmo när han spela här och har spelat här förut.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka