Accepterad Faihnn | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isselito

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad heter du på discord? Er1c#8390

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? asså ungefär varje dag tror ja?

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att kunna hjälpa till personer i vissa scenarion och kollar ifall personer sköter sina scenarion och inte och försöka hjälpa personer som mycket som möjligt och försöka göra så de inte blir mycket spam i dom här kanalerna som spelarna skriver i ingame och ingen som skriker på torget eller på piren eller någon annan stans allstå typ övrigt där osv

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill kunna jobba med att försöka få bort alla bilar ifrån piren om jag nu tycker att de är mycket bilar där och försöka hjälpa servervakter med deras jobb som dom ej klarar av och göra själva allstå att dom skulle behöva hjälp utav högre uppsatt ja men typ som trainee eller mod eller liknande och kunna hålla koll så ingen person gör fel med sin rp i servern tex dom som e kriminella och deras kriminella rp och dom medborgarnas rp och deras vanliga rp osv

Hur länge har du spelat på Unive? sen i juni

Har du några tidigare erfarenheter? Ja att man ska försöka hjälpa till personer som e medborgare/servervakt/andra trainees/icke medborgare/och mod om dom nu skulle behöva hjälp och kan väldigt många kommandon som tillhör och vara trainee osv

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /spec du får en lista över spelarna som är online på unive /spec id du kollar på spelaren /specoff du slutar speca och du kommer på samma plats som när du skrev /spec (id) på nyss /freeze för att kunna frysa en person så den inte kan gör någon. /unfreeze du gör så att personen kan röra sig igen. /skin id du ger skin till perssonen så den kan bytta sin karaktärens utseände (detta är bara för admins) och högre /goto id du tpmar dig själv till spelaren /who id du ser roller typ who 5432 medlem+kriminell /noclip du kan flyga runt och noclip och checka lägget på servern! /bring id du tar personen till dig /revive id du återupplivar spelaren /kick id anledning du kickar spelaren från servern /ooc du skriver så alla spelare ser det extra mycket /dv du raderar fordon vill du radera massa på typ pirren skriver du /dv hur många du vill dva /tpm du telepoterar dig till den plats du har satt watch pointen på /clearinventory id för att kunna rensa någons inventory. /giveweapon du ger vapen till personen /setjob (id) (job) (rank) du sätter jobb till personen /givemoney (id) (summa) du ger pengar till personen givecash (summan) du kan också fixa att om inte en bil dvas så skriver dv 4 du raderas alla 4 fordon i närheten SQL/BANS: /sqlban id dagar anledning /sqlbanoffline det är bra och ha en app du kan klippa i så du ser stem namnet så du kan banna steamnamnet! /sqlbanhistory steam namnet du kollar på personens history om den e bannad eller inte /sqlunban hex id/steam namnet du unbannar personen som du vill ska bli unbanad /svban id du bannar i 1 timma only jag har erfarenhet sen innan att du skriver ungefär /sqlban (id) 0.011=15 minuter /sqlban (id) 0.022=30 minuter /sqlban (id)0.044=1 timme (JAG VET INTE MEN DETTA ÄR VAD JAG TROR) CHATTER/ANNAT /clearchatforall du clearar chatten för alla spelare på servern /clearchat du rensar chatten bara för dig! /sc du skriver i staff chatten tror jag /sv du skriver i servervakts chatten /togglename du ser steam namnet på alla personer /toggleid du ser id på personen du specar eller annat så du lättare kan banna. /givekey du ger nyckel till personen som kanske har tappat den m.m /giveitem id name du ger saken du skriver att du ska ge /setperms level du sätter en person på perms som den kan använda olicka komandot /announce du informerar alla på servern i ooc chatten då står det /v namnet på ett fordon m.m som du vill spawna fram.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte tror ja men återkommer med de isåfall

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka