Accepterad Fageln1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fageln1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Fageln/

Ditt Hex-ID: 11000014a9a7ec7

Vad är din discord tagg? realfageln

Vem var det som bannade dig? 1yummy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De va för att jag loggade efter ett scenario och valde gå in och rpa ist för att lyda 12 timmars regeln, Jag fattar inte vrf jag var så dum eftersom unive är den bästa servern som finns i sverige och jag hoppas att jag kommer tillbaka förlåt. Men de var inte de ända som hände tyvärr jag blev bannad också för jag sen därefter skrev en falsk report för jag hade en dålig dag och blev lätt sur för de hade kommit och skjutit oss 2 gånger från taket på minder än 1 timme. Det här var de dummaste jag kunde göra i en sånt scenario. FÖLÅT för allt och de här kommer aldrig i mitt liv hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag loggade efter scenariot när jag var död och sen efter 4 min så gick jag in på server ist för att lyda 12 timmars regeln så dum som jag är. Sen skrev jag en falsk report där de stog: Kan jag få ress? Spawnade död efter som jag hade en dålig dag och blev lätt sur och skrev en sån report för de hade kommit och skottat oss 2 gånger på taket på mindre än 1 timme och då gjorde staffen ett bra jobb och kollade om jag faktist spawnade död men nej de gjorde jag ej så då blev jag p bannad från unive som jag ångrar så mycket så jag inte kan beskriva de. FÖRLÅT SÅ MYCKET.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var inte en felaktig. Staffsen gjorde ett jätte bra jobb.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit p bannad 1 gång för reklam och de var för att jag hade en period i livet jag mådde psykist dåligt och tänkte ej på vad jag gjorde och sen 1 gång har jag blivit 1 dags bannad för mild suntförnuft för jag hade mask på torget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag tänkte mig för och inte tog för hastande beslut

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig för mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka