Nekad Fageln1 | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fageln1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? realfageln

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan inte säga exakt då jag har träningar och matcher osv. Men jag skulle säga att jag är mest aktiv på kvällen på lov och helger blir de ungefär 19:00 till 00:00 och på vardagar när de är skola så blir de typ 17:30 till 22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2023-07-21 23:11

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Emil/Pictures/image.png 2 stycken

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en hjälpande hand för staffsen ingame och göra så de är en bra rp nivå på servern. En servervakt ska svbanna folk när de ser att de gör fel eller en kick hur grovt staffet är. Man ska också vara som en städare alltså dva alla bilar som är sönder mitt på vägen. En servervakt ska också göra så att alla spelare på unive har de roligt och känna att de är en trygg plats att spela på.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill ta ett nytt steg i unive. Jag vill vara som en hjälpande hand åt staff att svbanna eller kicka folk som gör fel och dva alla bilar som står sönder mitt på vägen. Jag vill också vara servervakt för jag har sett att de har varit lite dålig aktivitet i de området. Jag vill att folk ska veta att de finns servervakter som finns för att hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms på fel sätt. Vi kan ta ett exempel att man är i ett scenario med polisen, då är du gripen av en polis som ska sätta dig i häktet. Då väljer du att svbanna han så du kan gå fri. Eller i en skottlossning att du ressar dig själv och använder toggleid. Felet med att ha toggleid är att man kan använda de lite som meta att du ser var dina fiender är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka