Nekad Factz | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Factz

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199076729007/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Factz#6750

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2002

Berätta om din karaktär. han har haft en tuff uppväxt, han har en fosterfamil för hans biologiska föreldrar slog honom när han gjord något fel. I skolan har han varit mobbad men endå klarat sig med bra betyg. när han gick ut skolan började han jobba som brevbärare och känade bra lön. han är ganska nöjd med livet. men han känner att han vill ha nytt jobb för det jobbet måsta man ha utbildning så David måste gå i skola igen och få utbildningen han hoppas värkligen att han klarar alla test så han kan få jobbet, jobbet är polisen för han gillar att hjälpa folk i vardagen. David är född på 1998 talet och fyller år 09/11.han gillar inte att fylla år då för det är blött och snöigt ute då. han har tängt på att ta sitt eget liv några gånger men han gjorde inte det och det är han glad för, För nu mår han mycket bättre. han är kär i en tjej som han såg på torget en gång och han tänker på henne väldigt mycke, David hoppas värkligen att han hittar henne igen så han kan få hennes nummer och kanske börja dejta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är intreserat av att jobba med nya saker och kunna Hjälpa folk i deras vardag. Jag vill bli whitlistad för jag tycker jag är ganska bra på rp och gillar det mycket, specielt när man kan köra på en så pass bra server som eran server. jag kommer även köra mer på server för jag får viktigare jobb som kräver mer tid. Och jag kommer försöka bli polis och göra så servern bli en tryggare plats för alla och mig själv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är Sveriges största rp server och många spelare

Hur hittade du Unive? har varit med sedan länge

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli en person som jobbar som polis och hjälper staden, och ha fina bilar och förhindra langare av knark, vapen. och att jag lever ett långt liv. jag kommer utväkla min rp med tiden så desto mer jag spelar kommer jag lära mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utveckla min rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka