Inaktuell Facetime | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Facetime

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad heter du på discord? ! Facetime#9999

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har själv sett och tycker att det inte är mycket aktivitet runt ma hållet. Det som har själv fått mig att bli medlemskaps ansvarig är att det känns roligt att ta intervjuer och kolla igenom varför folk vill bli medlemmar på servern och vad dom kommer bidra till servern för att jag vill se hur folk tycker och tänker för att jag tycker att det är ganska roligt att göra det. Jag har också mycket tid att spendera på ansökningar för att jag tycker att det är väldigt roligt att kolla igenom ansökningar osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer bidra till mycket aktivitet som ma. Jag har också tid som behövs för att kolla igenom ansökningar och inte kolla på den i typ några sekunder men det jag kommer göra är att lägga så mycket tid som jag kan och kolla igenom extra noggrann på alla ansökningar. Jag vet också hur man ska bete sig under intervjuer och att jag ske inte bete mig lalligt under intervjuer osv. Jag vet också hur man ska bemöta när man tror in nån i intervju rummet så ska man inte ha den där dryga attityden och man ska välkomma in personen som ska ta intervju. Jag har också jättemycket tidigare erfarenheter för att jag har tidigare vart med i ma teamet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk med respekt och inte ha en dryg attityd, jag tycker också att man ska välkomma folk när man drar in dom i intervjun och fråga hur dom mår och hur deras dag har varit för att man vill inte vara den med dryga attityden och inte välkomma dom in men hur jag bemöter folk är alltid med respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle göra så att jag ser till att det inte finns några lallare som kommer in so medlemmar, men däremot det finns skillnad mellan att vara rolig och lallare. Så det måste även finnas roliga människor.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven är att man ska kunna visa respekt och att man har koll på grundreglerna så att man inte vdmar eller rdmar nån. Man ska också kunna hantera medlemskaps rollen och man ska också kunna bete sig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle kanske kunna ta intervjuer eller hålla koll på servern så att folk föjer reglerna för att det tycker jag är roligt så jag vill va en av dom där två som jag sa.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag=15:00-22:00 tisdag=15:00-22:00 onsdag=15:00-22:00 torsdag=15:00-22:00 fredag=15:00-00:00 lördag =11:00-00:00 söndag=15:00-22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka