Nekad Fabian123 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004544940/

Ditt Hex-ID: 76561199004544940

Vad är din discord tagg? Fimpian#3101

Vem var det som bannade dig? ~Christoffer Wanzel.

Hur lång tid var din ban? 7 dagar från när den började

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM en krock som leder till att du dödar en person är otroligt dålig rp och emot våra regler

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag dödar en person i samband i en krock och det är emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde ut från parkeringen vi torget vi kollar inte så noga och kör ut det kommer en bil flygandes fram och vi hammnar i en krock personen som vi krockade med kräver ett vi ska swisha honom för skadan vilket jag förstår eftersom så är reglerna men enligt honom ska bara vi swisha för skadorna men inte han. Vi argumenterar mot varandra och hoppar ur bilarna killen får utbrott och slår ner min kompis och sedan försöker slå ner mig. Jag blir väldigt upprörd och i självförsvar lyckas slå ner killen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var rätt eftersom att jag förstår att det är dålig rp att slå ner någon i samband med en trafikrock. Men jag ångrar det djupt och det ska inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att man alltid ska försöka va trevlig mot andra. Va saklig och tala klarspråk så det ej blir missförstånd. Och bara spela när det är stabilt internet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ej slå ner killen och betala för hans skada även fast han är skyldig att göra detsamma eftersom att det viktigaste är att man sköter sig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska sköta mitt och betala för hans skada och aldrig slå ner någon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka