Nekad Fabian123 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian123

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004544940/

Ditt Hex-ID: 76561199004544940 (Dec) 11000013e3e6fac (Hex)

Vad är din discord tagg? Fimpian#3101

Vem var det som bannade dig? ~Christoffer Wanzel.

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM en krock som leder till att du dödar en person är otroligt dålig rp och emot våra regler

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att dem tror att jag krockade in i en person som ledde till hans död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis satt i en bil och körde plötsligt råkar vi ut för en krock enligt mig och min kompis så är det bådas f e cker att jag ska swisha han för skadan medans jag också tycker att han bör swisha för sin del av skadan han förföljer oss så vi bestämmer oss för att stanna bilen han verkar få något typ av uttbrott och slår ner min kompis till döds efter det försöker han att slå ner mig jag har ihjäl honom av rent självförsvar då kommer det upp en ruta att jag blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktigt av er att banna mig eftersom att enligt mig blev det ett ganska stor missförstånd av vad som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag ska spela med stabilt internet och ha bättre kontroll om man blir sur.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att försöka va mer trevlig mot killen och låta mig bli slagen till döds istället för att försöka försvara mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ej ska slå tillbaka och försöka göra rätt för sin sida.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka