Nekad Fabbn | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbn

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? Fabbn_

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Casper Larsson, född år 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Trevlig, Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Casper Larsson, född år 2000, älskar bilar, särskilt BMW M3 F80. Han drömmer om att äga en svart M3 med tonade rutor. Casper gillar att umgås med vänner som också gillar coola bilar, men han tycker inte om Saab. Hans favoritmärken är Porsche, Mercedes och BMW. Trots att han förlorade sina föräldrar när han fyllde 18 år och haft en svår barndom har han alltid klarat sig själv och är väldigt social. Casper vill bo i ett lyxigt hus med ett stort garage för sina bilar. Han ser upp till Felkan som är hans idol och vill bli lika framgångsrik. Hans största dröm är att leva ett liv med många bilar och vänner som delar hans intresse. Casper är bra på att träffa nya människor och trivs i stora grupper. Han är fast besluten att uppnå sina drömmar trots de svårigheter han har mött. Hans resa visar hans styrka och vilja och han ser fram emot en framtid där han kan njuta av sina intressen och vara med likasinnade. Casper är en person med stor passion och drivkraft. Han har en stark vilja att lyckas och är inte rädd för att

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidra i seriösa scenario och kommer att vara mycket aktivt. Jag är bra på att rpa och jag har lärt mig många saker de senaste veckorna som jag har spelat unive men jag har också lärt mig andra saker från andra servrar. Jag kan också skapa en rolig stämning med mina kompisar som jag kör med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex jag gör ett rån med en bil som går upp 400 på 1 sekund och polisens bara 100 på 1 sekund då så kan jag köra långsamare och då blir det inte rätt vist för polisen och dem har ingen chans och kan inte göra något utan då ger jag en chans och då blir det mer utvecklat sceneario och det blir roligare för båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm random death match e att du dödar nån utan anldedning och inte har något backom liggande scenario. FearRP är att du inte värnar om ditt liv ifall du har en pistol mot ditt huvud ska du inte börja slå den.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Svar nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka