Nekad fabbelito111 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fabbelito111

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? fabian löfgren

Vad är ditt discord namn? fabbelito111

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: leif ohlsson 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, skön, bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag är en person som jobbar som skattjägare och kör runt i bilar men min framtidsplan är att söka jobb på marja-lisas eller securitas

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa staden genom att jobba på securitas och att ta rp på en hög nivå till exempel om jag blir rånad eller något så ska man bete sig som man blir rånad irl eller skadad

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt skapar eller tillåter förutsättningar som gör att den andra spelaren, eller deras karaktär, kan lyckas eller vinna inom spelets ramverk. Det handlar om att inte bara fokusera på att själv vinna eller få fördelar, utan att även skapa en upplevelse där alla kan bidra till varandras framgång på ett sätt som gör spelet roligt och dynamiskt för alla parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? sprungit mitt på vägen och då kom securitas och bara sa till mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. RDM skjuta/slå dig utan anledning 2. COPBAIT försöker få polisen uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det skulle jag nog inte säga

Nekad.
Anledning:
Outvecklad ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka