Nekad Fabbe1000 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbe1000

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: Fabbe1000

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef

Vad heter du IRL? Fabian

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1385

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker att jobbet är ett roligt jobb och det har alltid varit så när jag har jobbat som det på de andra servrarna, jag vill bli det för att servern ska ha någon bra chef som har koll på sina anställda och ekonomin på företaget så det går upp och inte ner och så att bil priserna är bra så att inte kunderna blir missnöjda för att priserna är för höga eller för låga så företaget inte kan betala lönen till de anställda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som det mycket på andra servrar och har varit provanställd på denna server men jag har varit chef och anställd mycket på andra servrar men jag tror det är nog mest anställd jag har varit på de andra servarna och inte så mycket chef men när jag har varit chef så har jag lärt mig mycket hur man ska styra ett företag så bra som möjligt så man kan få mycket bra kritik.

Berskiv din karaktär? Abdi Berg:
Abdi när han var liten så hade han ett bra liv han hängde med rätt gäng i skolan så han höll inte på med några dumma saker som de flesta andra gjorde i skolan men Abdi han höll sig i från så mycket han kunde så han liv gick ju bra men de andra som inte var så lydiga i skolan gick det inte lika bra det gick nog dåligt för dem, men Abdi hade ett stort intresse av bilar och motorer och hans papp jobbade också med det så det var där Abdi började tycka om bilar så mycket. Abdi hände ju med sin pappa mycket i deras garage men ibland så hängde Abdi med sin pappa på jobbet men i garaget så mekade de mycket med bilar men ett stort projekt dem hade det var att bygga om en bil till en racer bil så dem höll på med det länga dem installerade turbo och allt i den till sist var den klar med hans papp var inte så jätte bra på att köra race och sånt så dem sålde den och fick mycket pengar för den, när Abdi skulle välja linje så valde han motor han gick halva sen så gick han också ekonomi halva och sen så skaffade han sig ett jobb nära där hans föräldrar bodde företaget var inte så stort lönen var inte den bästa men Abdi klarade sig med lägenhet och mat och liknande efter ett tag när han hade fått pengar att flytta så tog det ett tag innan han bestämde sig vart, men sen så hittade han den staden som passade han bäst så han packade sina väskor ock åkte dit staden heter multistaden, när han var där så insåg han att det fanns två bilmekaniker företag Falck och Mekonomen men han visste inte vilken han skulle välja men han väntade och efter ett tag så såg han att mekonomen sökte en ny chef eftersom Abdi hade gått motor och ekonomi så kunde han ju ansöka till chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag har jobbat som det mycket på andra servrar inte just på denna men jag har varit chef och anställd mycket på andra servrar men jag tror det är nog mest anställd jag har varit på de andra servarna och inte så mycket chef men när jag har varit chef så har jag lärt mig mycket hur man ska styra ett företag så bra som möjligt så man kan få mycket bra kritik. kan hände över 00 men ibland så är det 00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes jag tycker ju om servern jätte mycket så om jag inte blev chef så kommer jag ju fortsätta och försöka nästa gång

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope det är typ bara denna nu det är typ bara annat spel ibland

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Nekad
Vi har en ny Mekonomen chef, men tack för att du la ner tiden att ansöka ändå!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka