Accepterad Fabbe1000 | Ban överklagan (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbe1000

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: Fabbe1000

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198844904985/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fabbe

Vad är din discord tagg? Fabbe#7972

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: failrp. Återstår: 6 dagar 23 timmar 49 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de som shickade en staff mot oss hade bevis men de hade inte hela senariot så de fick jag bann för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis gick på ett larm så vi körde ditt och då så såg vi att det var polisen och då sa han att han kände dem men jag lagade bilen och min kompis snackade med dem och sen när vi var klara så skulle vi köra iväg och jag testade han bil om jag skulle köra den men sen så frågar polisen om han har körkort och så svarar han inte och springer till förarsätet och då så funkar inte bilen (den gick i sönder) men sen så gick han ut och jag lagade vår bil då så länge fick han prata med polisen sen när bilen var klar så typ orkade inte polisen bry sig om vad som hände så jag hoppade in i förarsätet och sen så skulle han hoppa in i bilen men då så mitt från ingenstans så tar polisen upp sin tazer och skjuter han och då säger han vad faan gör du och försöker gå in i bilen igen men då tezar polisen han igen och då säger polisen upp med händerna men efter det så skulle han hoppa in igen och då skuter polisen han igen med tazern och då blir han sur och slår på polisen och det var 2 polisen ena satt i bilen då och den andra var med tazern då men sen så han i bilen skuter min kompis i magen vet ej varför men polisen tycker det är ej nog med detta så han som är ute tar fram sin batong och slår han och då så blir han medvetslös men då så tänker jag att polisen kan ju ej ta tag i han så jag bär upp han men polisen blir sur så han säger att släppa han och då så gör jag det så polisen kör iväg och sen så vänder han och sen kör igen jag följde ju efter han så på sjukhuset så ställer jag mig utanför operationsrummet sätter mig på en stol och den ena polisen säger till sjukvårdaren att han bara har blivit slagen med en batong men efter allt så går vi ut så bryr sig inte polisen så vi fick köra iväg men jag tänkte ju fortfarande köra bilen men min kompis tar den istället då så jagar polisen oss och så kör vi och sånt men sen så krockar vi med bilen och när bilen är sönder så skjuter han på däcket (lite onödigt när den är sönder) och det var en annan polis bil som jagade också oss men den andra polisen frågar varför sköt ni och då säger han jag sköt inte och höll en pistol uppe men sen så blev vi tagna sen så shickade de till staff för att de tyckte att vi var lite störiga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite jag tycker att vi gjorde fel men polisena gjorde också fel för att på staff supporetet så ljög dem som faaan och visade bara videos när vi gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad som jag kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? försöka vara skadad längre när vi krockade och försöka ha bevis

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att vara skadad längde

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka