Accepterad 1.yosef | Beslut Överklagan [zutkaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XRRAPE

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1rasho1

Ditt Hex-ID: steam:11000016eb4d759

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell, Ped, Test Medlem

Vem/vilka tog beslutet? Zutkaz.

Varför tror du själv att beslutet togs? Berättar från hela början. Det började med att jag var i en bil med 2 av mina vänner. Min vän körde bilen och åkte in i ett slags grind sedan kom polis från ingenstans och stannade oss. Jag blev upprörd och frågar vad är det som händer? För vi har ju inte gjort någoting. Sedan på klippet som zutkaz har så säger polisen att vi riktar och att vi ska hoppa ut. Vilket jag tycker är ganska tråkigt rp och tråkigt scenario. Vi vill såklar inte hoppa ut ur bilen så åker min vän och kraschade med bilen upp och ner. Jag rpade på skador halvt sedan väntade tills jag skulle hoppa ut från bilen. Jag vänta några sekunder och sedan hoppar jag och skjuter polisen på benet, vilket hörs på klippet. Jag säger till polisen "gå härifrån vi har inte gjort någoting". Jag ber han hålla upp händerna och gå därifrån sedan jag avrättade inte honom. Men jag sprang därifrån såfort som mjöligt för att hans kollegor kom. Sen dess vet jag inte vad jag gjorde mer. Jag vet inte om det räknas som Grov Suntförnuft. Men jag visste inte jag lovar

Hur är beslutet felaktigt? Jag kan börja med att jag har nyss kommit tbx från en blacklist från 9 månader sen vilket helt och hållet visste itne jag. Om jag var verkligen tråkig då skulle jag skjuta polisen i huvudet och åkt därifrån. Men jag valde att skjuta polismannen på benet och sa t honom att gå därifrån samt så sprang jag ifrån platsen då det är suntfrönuft att stanna kvar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Zutkaz har klippet.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
själv står de nt en regel att man nt får skjuta en polis p benet i sista tuväg

Jag vill klargöra att jag är grön spelare med bra historik och hade ingen aning. Jag var 1 dag ifrån att få medlem men hamnade i ett väldigt tråkigt scenario där jag bara skjöt på benet sedan jag sprang ifrån. Jag hoppas ni har tagit av din tid zutkaz att läsa min besluts-överklagan och förstå.

Sen förstår jag bannen jag fick för "Grov Suntförnuft". Skulle man verkligen gjort så i verkligheten? Jo det kanske beror på inte att skjuta polismannen på huvudet. Men jag tyckete det var tråkigt utav dom och jag skjöt han på benet och stanan kvar och hålla upp händerna och dra därifrån. Sedan sprang jag ifrån.

Zutkaz, vill förklara för dig nu en gång till innan du nekar eller godkänner. Jag visste inte helt enkelt. Jag ville bara att scenariot ska gå bra utom att jag ville inte döda polisen utom att bara skrämma polisen. Men hoppas du läser inom allt jag har skrivit.

Mild Powergaming
förstår jag för bannen, men låt mig förklara. Bilen va upp och ner, på klippet om ni räknar antalet sekunderna så tog det 8 sekunder för mig att hoppa ut. Jag rpade halvt på skador också i bilen.

Grov Suntförnuft förstår jag att det ska vara sista utväg att skjuta/döda polisen. I mitt åsikt tycker jag att han hade vapen i handen utan anledning och börja rikta sista sekunden när bilen åkte iväg. Då märkte jag att jag hoppade ut och skjöt polismannen på benet. Polismannen rpade inte på skador och hållde bara upp händerna. Jag bad honom gå därifrån också sedan sprang jag iväg.

Jag vill också säga en grej Zutkaz. Jag är en grön spelare som inte förstör för RPn, blir inte oftast bannad utom att jag har 15 bana och tagit lärdom utav dom. Jag är en spelare som förstår reglerna och utmärkt. Utom att jag har vart test medlem i 9 dagar och egentligen idag skulle jag vart medlem.

Jag hoppas verkligen du har tagit din tid att läsa mina meddelanden och överklagan att det är okej om du kan ge tillbaks medlem och ped.

Klippet finns i banbevis på hela scenariot när polisen hade vapen uppe, sedna från mitt åsikt så powergama jag inte utom att jag rpade på skador och hoppade ut några sekunder efter och skjöt polisen på benet.

Zutkaz nekte min beslut-överklagan för han blande ihop det och trodde att jag gjorde en ban överklagan så ni vet!

Din besluts överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka