F1sken_ | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1sken_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198352741104/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo

Vad är ditt discord namn? F1sken_#1467

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nemo svensson. Nemo kommer att vara en person som älskar pengar och är jätte intresserad av bilar och motorer vilket han har älskat hela hans liv. Han kör försiktigt i trafiken och följer reglerna. Han vill gärna skaffa en välbetalt jobb, tjäna en storsumma pengar och skaffa snygga bilar. Karaktären växte upp i ett litet hus ute på landet med en fattig familj där hans pappa var ganska sträng och aggressiv vilket led till att han blev sparkad från en del jobb. Vilket påverkade hela familjen. karaktären brukade meka en del med en gammal bil han fick av sin farfar som stod i garaget. Men varje dag så blev han slagen av sin pappa för att pappan tyckte inte att han dög. Det led till att han fick bo på ett fosterhem. Nemo ville inte bo på detta fosterhem istället ville han bo hos sin mormor och morfar, så en dag så rymde Nemo ifrån fosterhemmet och bodde hos sin mormor och morfar som tog hand om honom. Han fick han bo där i 6 år, och idag är 23 och har skaffat ett nytt liv i denna staden, Och skaffa nya kompisar och familj för att glömma sitt förflutna liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar att köra på lite mer seriösa servrar när jag kör enligt reglerna och vara seriös. Jobba och skaffa vänner kan bidra med hjälp för att förbättra servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server verkar vara en bra svensk Roleplay för det är inte så att man bara kan springa på gatorna av skuta sönder allt och alla. På dom flesta servrarna är dom inte så strikt som på denna server vilket jag gillar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive mest genom att kolla på streamers på twitch men jag har också blivit tipsad av kompis att unive är en seriös server. Så jag tänkte testa att köra på unive och fastnade ganska fort.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa ett välbetalt jobb, skaffa kompis och att höja folks spel upplevelser.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha roligt och ha en bra server som man kan spela på. Sedan i framtiden jobba på en bilfirma eller något annat liknande jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka