Nekad F1rstEri | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flrstEri

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Ange ditt födelsedatum 18 Juli 2006

Vad heter du på discord? F1rstEri#3182

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11:00 till 00:00 på helger/lov om jag inte har något annat planerat (Jag äter förstås mat och tar pauser ibland) 16:00 till 22:00 när jag går i skolan om jag inte har något annat planerat.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 4-5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fokuserat mycket på att kicka de som gör något uppenbart fel (t.ex lallande, powergaming, vdm etc) och att se till så att scenarion blir bra och roliga. Jag skulle även lägga tid på att t.ex DVa bilar som ingen använder och liknande.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker att Unive RP är överlägset den bästa RP servern inom svensk RP. Unive har ett stort och trevligt community och det är därför jag gillar att spela på just denna server!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tycker själv jag RPar bra och jag har fått beröm från andra personer och t.ex streamers att jag RPar bra. Jag är oftast på ett gott humör och jag sprider mycket glädje och jag visar respekt samtidigt som jag RPar seriöst.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt skulle jag lägga mycket energi på att se till så att scenarion blir bra och roliga samt att jag skulle DVa bilar som inte används och så skulle jag kicka de personer som gör ett uppenbart fel.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker det skulle vara roligt för att jag är med och hjälper servern samtidigt som jag hjälper andra att ha kul på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv (radius) despawnar de bilar inom den radie du anger, /kick (id) (anledning) sparkar den personen som du anger, kan användas som en varning som t.ex tänk på hur du kör i staden, /revive (id) gör så att den döda personen kommer tillbaka till liv, /freeze (id) gör så att personen inte kan röra på sig, kan vara bra om man ska kicka någon som t.ex springer eller åker i en bil, /toggleid gör så att man ser alla personers id, /m (id) (meddelande) skickar ett meddelande till den personer som du anger.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 3 gånger förut, den första gången var det en felaktig ban för att jag satt i passagerarsätet i en bil som krockade och sedan körde iväg som om det vore ingenting, föraren fick ingen ban. Den andra gången blev jag bannad för lall eftersom att jag var trött och startade en liten fest på Marja-lisas, den bannen har jag lärt mig mycket av som t.ex att man ska tänka efter en extra gång och att om man är riktigt trött så är det bättre att gå och sova istället för att lalla på servern. Den tredje gången blev jag felaktigt bannad för krim utan krim och rån utan krim, då trodde staffsen att jag och två av mina kompisar rånade yachten fast vi egentligen bara hade varit nere på badbryggan och ute i vattnet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och jag kommer förmodligen inte bli det i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka