Inaktuell F1reetm | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1reetm

Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: f1reetm

Ange ditt födelsedatum 16 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har varit helper/staff i många servrar och i denna server samt tidigare varit medlemskaps ansvarig. Och tagit emot medlemskaps ansökningar som muntlig samt skriftlig. Det har jag tyckt varit kul. Jag vill få unive till en bra server så jag kommer svara på många medlemskaps ansökningar. Då kan Unive växa och bli ännu större! Jag kommer inte ta in spelare som lallar och bryter mot reglerna Så att inte Helpers behöver banna folk hela tiden. speciellt våra medlemmarna på servern. Jag gillar samt att hjälpa folk så att dom får en bra spelupplevelse.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte funkar är rpn mellan polisen och kriminella. De verkar inte kunna rpa på hög nivå utan det slutar oftast med skottlossningar men det ska jag såklart försöka ordna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att ge personerna större konsekvenser men också ge dem lärorikt information om vad som ska göras och inte! Följer de inte det kommer de få ban, återgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? första kravet är att man ska vara snäll och trevlig sen så ska man va seriös och inte lalla runt, man ska kunna reglerna, veta hur man rpar. Respekt för andra medlemmar
Alla medlemmar på Unive bör bemöta varandra med respekt. Det betyder att undvika trakasserier, mobbning eller negativa beteenden som kan skapa en dålig stämning. Vi vill att alla ska känna sig trygga och välkomna, och det kräver att vi alla bidrar till en positiv atmosfär. Följa serverns regler Varje server bör ha tydliga regler för att säkerställa att alla medlemmar vet vad som förväntas av dem. Det kan handla om allt från att inte spamma till att inte bryta mot Discords användarvillkor. Medlemmarna bör vara medvetna om dessa regler och aktivt följa dem.
Jag tycker att man ska bemöta personer som man vill själv bli bemött. För att jag vill bli bemött trevligt. Då jag bemöter alla personer med respekt, är trevlig, snäll. Då när jag tar muntliga intervjuer så behandlar jag alla med respekt. Istället att vara sur hela tiden så kan det ge personen en dålig känsla. Då Kan man glad och ge hen bra bemötande så kan hen få en bra energi/känsla

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har en god balans med mitt privata liv

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sent 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har erfarenheter kan det mesta och vill ta ett kliv från MA till helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka