Nekad F1ree | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ree

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? F1ree#0412

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Peterssonoch han är en fin person som har mycket framför sig han är bara 21 år så det är långt kvar till det tar slut. Roger har varit ensam när han gick på skolan, men han började i en annan skola och då fick han många vänner. Han hade en bästa vän som hette Karl. Karl gymmade dagligen och var välltränad. roger blev lätt intresserad och började gymma med dessamma. När Roger var stor så skaffade han sig sin egna m5a han jobbade med bitcoin och tradings. Det gick jätte bra för han och han fortsatte tills han hade allt han behövde. Han slutade med trading och hade en inkomst fortfarande. När han var 20 ungefär så har han levt ett bra liv och är just nu arbetslös men vill såklart börja söka in! så vi får se vad som händer!
Hans intresse just nu är att bli polis och kunna utbildas till många ranger och visa att han är en kompitent person både physikst och psykist för att kunna jobba där hoppas roger får sitt medlemskap

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit medlem länge innan och jag valde att gå vidare för att jag var upptagen med skolan och så men nu är jag redo igen för att satsa. jag har tänkt på att gå med igen och spela som en medlem och ha en hög rp och va seriös för att få en sån bra rp som möjligt då det är det jag är ute efter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag kanske ska råna en kille och när jag kidnappar han och tar hans pengar väskor osv så ska jag inte bara döda han efter det, utan man kan antingen låta han gå eller att man bankar han med basebollträ och sedan kör han till sjukan istället för att slippa och bara döda han och dumpa..

Hur hittade du Unive? Jag hittade det av en gammal vän som nu inte spelar tyvärr men jag valde att komma hit! Han hittade denna server genom en twitch stream

Nekad, hittar ej din Discord!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka