Nekad F1ree | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ree

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? F1ree#0412

Vem var det som bannade dig? waguchampanmode

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-22 110000.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Wagu speccade antagligen mig och då krockade jag och studsade till i en lyckstolpe. Sen vet jag inte vad jag tänkte men jag slutade rpa på att jag krockade från ingenstans och jag vet att det är helt obigribligt men jag tänkte mig inte för! Vill verkligen inte vara bannad i en vecka för det jag gjorde.-.. jag gjorde fel och det vet jag men vill gärna ha en chans till att få spela denna helg! Ska aldrig powergama igen det inte meningen tänkte inte för mig... Förlåt wagu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil och kom i en högre hastighet in i en lyckstolpe och krockade till i den och sen så powergamade jag, vet inte varför jag gjorde det.. kommer aldrig upprepas. Men sen så när jag krockade slutade jag rpa på mina skador och jag skulle rpat men något flög in i mig så jag gjorde inte det. Men jag vill liksom inte vara bannad i 8 dagar för det... vill gärna ha en chans att få komma in på servern. Det är jätte tråkigt att vara bannad, och ja Jag skäms för det. Det är absolut inte något ni tolererar men jag ska inte göra det igen! förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut mitt fel. det var jag som slutade rpa och powergamade. Jag vet inte vad som hände utan jag powergamade och det var dåligt gjort men jag ska inte upprepa det, vill inte sitta med en 8 dagars ban för att jag gjorde det felet.. Vill ju få en chans att få rpa igen och då ska jag inte powergama. Wagu jag vet att du banna mig i 8 dagar och det ska man. men jag visste inte vad det vad som flög in mig och jag vill gärna ha en chans till. det är svin tråkigt att sitta med en ban. Unive är det jag spelar nu förtiden vill verkligen få en chans så jag kan komma in igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja blev bannad för suntförnuft när jag stod på en annans bil och dansade medans jag hoppade! Så det blr ju lite konstigt men även failrp man tänker ju inte på bil skadorna. Detta var för längesedan men fortfarande en ban och då fick jag sitta ut bannen och det var otroligt tråkigt..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra många saker annorlunda. Jag kan börja med att jag skulle rpat på mina skador när jag krockade och tänkt hur ONT det skulle gjort irl, jag hade också kunnat tänkt hur mycket skada man kan få från den krocken! Så jag skulle rpat på mina skador och skrivit sme för att en sån krock klarar man inte utan ett ord. Men ja jag gjorde tvärtom det var fel av mig men jag vill gärna ha en chans för det ska inte hända igen. Tänk så skulle jag gjort detta scenario annorlunda på det rätta sätt då hade jag inte behövt sitta här och gjort en överklagan. men men hoppas du förstår hur ledsen jag är och att jag skäms för denna ban..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart att man inte gör om det och tänker på vad som är rätt och fel, sen försöker man inte upprepa det så går det nog utmärkt! Och efter denna ban så kommer jag alltid att rpa på mina skador och inte slutar rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp. hoppas du förstår att jag skäms och vill ha en chans till! :(:)

Nekad, enkelt att säga att man aldrig ska göra om något, Ser inte varför du ska bli unbannad. Tänk några dagar till vad du skulle gjort annorlunda

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka