Nekad F1ree | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1ree

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799051149/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fed98d

Vad är din discord tagg? f1reetm

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-21 203832.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem antog och hade tillräckliga med bevis för att banna mig för shot on sight pågrund av att jag stog på tak och sköt hellrasiers.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick upp på tak och sköt hellraisers på ett annat tak mot dem sen vart jag inkallad till support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag från min sida var det en felaktig då dem inte visste vad som skedde innan utan dem speccade när jag sköt, wux såhär kommer jag alltid säga, jag försökte verkligen få det socialt med dem men dem ville verkligen inte och dem hetsade bara och drog hem jag ville verkligen få en social kidnappning med dem och sen trötna jag... förlåt men jag viull verkligen spela igen! Wux jag och min kompis hade mångaaa anledningar till att det slutade såhär men jag kanske inte visade eller utryckte mig rätt.. att vi hade det men nu vet du att jag har haft anledningar antar jag och jag vet att om jag inte har klara bevis så ska man inte skjuta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad för suntförnuft jag tog en bil vid piren för längesedan och då förklarade staffen vad jag gjort och skulle lära mig och han förklarade exakt vad jag skulle göra så då lärde jag mig av det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att antingen skita i att gå upp på taket eller att vänta tills dem åkte ut men det skulle tagit så mycket längre tid för oss. Jag vet nu wux att inte gå upp på tak utan att klippa vad som skett innan eller så man har klara bevis varför man gick upp på ett tak och skjuter ner nån. Och att jag skulle försöke prata med dem i telefonen att lura ut dem men tror inte dem hade gått på det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man tänker innan man gör det och att man inte gör om det. har aldrig blivit banad för detta så visste inte. men nu vet jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes fivem är nere så fick ingen bild

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka