Accepterad Fåret | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fåret

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Fåret

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aron Von Lajnen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, hjälpsam, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Aron Von Lajnen och är 24 år gammal. Aron har haft en bra uppväxt med många polare och en trygg familj. Aron har alltid följt med sin pappa till jobbet på helgerna och byggt upp en extra bra gemenskap med sin far. Hans farsas yrke som bilmekaniker byggde upp ett stort intresse för Aron och han kände att det kunde vara något som han kunde jobba med i framtiden. Att mecka med bilar var något han ansåg vara roligt och roande. Han skapade sig en personlig relation med hans fars kunder och tyckte att hans verkstad var en trygg plats. Aron hade en dröm om att få ta över hans verkstad en dag. Arons framtid såg ljus ut då han skötte skolan bra och hängde med rätt folk. Senare år i tonåren gick mycket snett i Arons liv. Han började skita i skolan, och fokusera på att vara ute med polare och hans relation med verkstaden försämrades enormt istället. Hans beteende hemma var inte bra och han började långsamt tappa sitt förtroende hos sina föräldrar och började splittras mer med de. Han började vara ute, sova hos vänner. Aron flyttade från sina föräldrar i 19 års ålder och fick pengar av de för att kunna bo i en lägenhet. Aron förstod sitt misstag att skita i skolan och han började därför att studera igen och upptäcka nya möjligheter. Han förstod att kunskaper är allt och vill nu flytta till en ny stad och försöka få något jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och underhållande rp. Jag har lång erfarenhet av rp och kommer bidra med bra rp nivå och skapa roliga scenarion som är unika och roliga för båda parter. jag kommer ha social rp och utveckla andras rp genom min rp nivå. Jag vill involvera flera personer inom min rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte endast spelar för att vinna ett scenario utan också kan torska ett scenario för att ha roligt. Ett scenario innebär inte att man behöver vinna utan man kan spela för att inte vinna utan för att ha kul. Ett exempel är att man är polis under bankrån där de kriminella har gisslan. Efter rånet drar de med gisslan till en plats och de kliver ut ur sin bil och står och riktar mot gisslan och kräver en ny bil för den tidigare gick sönder. Då kan poliserna välja att spela för motpartens scenario och fixa fram en ny bil istället för att skjuta den kriminella för att rädda gisslan. Detta innebär att man spelar för motpartens vinst i ett scenario och att poliserna ändå kan ha roligt för ett utdraget roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: Man krockar exempelvis med sin bil och väljer att inte rollspela på sina skador eller använder sig utav /me eller /sme. Du struntar i att rollspela skadad utan fortsätter att köra vidare istället. VDM: Man använder sitt fordon som vapen genom att köra över folk. RDM: man slår eller dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka